Dark gril

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrBubbles
2nd Gear member
Berichten: 221
Lid geworden op: 21.05.2019 - 02:08
Locatie: Houten

Wie kan mij uitsluitsel geven wat betreft de Gril van de V60 die je kan bestellen in "Dark", er zijn volgens mij 2 uitvoeringen , een gril zwart met het logo in chroom en de Dark helemaal in het zwart inclusief het zwarte Volvo logo.

Er is een mogelijkheid om een zwarte gril te bestellen (inclusief zwarte omlijsting) voor 500 euro extra met achter met Volvo letters in het zwart.

De vraag is nu hoe is dit te bestellen met de zekerheid dat alles van de gril in het zwart is, volgens een verkoper als je het erbij besteld in "Dark"
dat alles in het zwart is en later bij de auto wordt ingezet.
Ik zie namelijk ook dat er Glossy gril is met zwart en op de verkoop lijst zie ik alleen maar Dark.

wie oh wie weet de uitsluitsel.


bubbels.
Aflevertijd 8 januari 2024

De V60. Core, B3 , Automaat .735 Silver Dawn, 17″ 5-Y-Spaaks,R7D0 City , Lighting, 645 Full-ledkoplampen, 879 Geavanc. interieurverlichting, 016 Mistlichten, 065 koplampreinigingsinst., Driver Assist, 132 Intellisafe Assist, 603 Intellisafe Surr.(April 2023 met BLIS), Climate, 752 , 011, 869 Stuurverwarming, , 790 Park Assist Camera, , 691, achter en voor , Driver Awareness, 179 , Trekhaak 13 Polig inklapbaar.


Wie mein sgrijfvouten fint mag se houwe
Gebruikersavatar
S90 Inscription
2nd Gear member
Berichten: 118
Lid geworden op: 17.06.2023 - 16:16

Als je dit, naar ik begrijp, bij de volvo dealer besteld, mag je toch aannemen dat het goed komt.
Ik ga ervanuit dat je jouw wensen duidelijk in een contract opneemt, dan is er toch voldoende zekerheid?
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1932
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

voor zover ik begrepen heb bij de dealer, bestaat een full black grille niet
de Dark versie is met het logo in chroom en dan kan je volgende bijbestellen:
https://www.vstore.nl/glossy-black-logo ... 0-v60-xc90
die 240€ is enkel voor het zwarte logo
ik heb op Ali een zwart logo besteld voor mijn huidige v60 en ook voor mijn volgende v60, kwam op 1/3 van de prijs, ok het is een cover ipv een ander logo
wat je weer veel werk bespaart want indien je het logo wil veranderen moet de grille eruit en om de grille er uit te halen moet je voorbumper los om makkelijk te werken(werkuurtjes€€€€€)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Gebruikersavatar
MrBubbles
2nd Gear member
Berichten: 221
Lid geworden op: 21.05.2019 - 02:08
Locatie: Houten

Hoi,
ik lees nu dit op de Volvo site, dus ik ga ervan uit dat het goed gaat komen, ga er gemakshalve vanuit dat het ook voor de V60 geld als ik zo verder lees op de site.



"Volvo S60 Black Edition
De van zichzelf aantrekkelijk geprijsde sport-sedan, de Volvo S60, is nu nog aantrekkelijker geworden. Door een aangescherpte vanaf-prijs en door een exclusief accessoire pakket; “Black Edition”. De zeer complete Plus Dark uitvoering van de S60 kenmerkt zich o.a. al door een sportief uiterlijk en donkere details. Deze uitvoering is nu extra aantrekkelijker leverbaar met een zeer scherpe vanaf-prijs van € 50.995. Dit is een voordeel van € 5.500! Om het donkere thema door te zetten in de styling van de auto kan de S60 nu geleverd worden met een Black Edition accessoire pack. Hierdoor worden de type aanduidingen en het Volvo logo in de grille, vervangen door zwarte varianten. Deze extra accessoires kennen normaal een meerprijs van € 650 en zijn nu tijdelijk leverbaar voor € 500. De overige opties en kleuren zijn volledig door u te kiezen. Het Black Edition accessoire pakket maakt het daarna af met Glossy Black details"

Dank je wel voor de uitleg trouwens.

Bubbels
Aflevertijd 8 januari 2024

De V60. Core, B3 , Automaat .735 Silver Dawn, 17″ 5-Y-Spaaks,R7D0 City , Lighting, 645 Full-ledkoplampen, 879 Geavanc. interieurverlichting, 016 Mistlichten, 065 koplampreinigingsinst., Driver Assist, 132 Intellisafe Assist, 603 Intellisafe Surr.(April 2023 met BLIS), Climate, 752 , 011, 869 Stuurverwarming, , 790 Park Assist Camera, , 691, achter en voor , Driver Awareness, 179 , Trekhaak 13 Polig inklapbaar.


Wie mein sgrijfvouten fint mag se houwe
Gebruikersavatar
MrBubbles
2nd Gear member
Berichten: 221
Lid geworden op: 21.05.2019 - 02:08
Locatie: Houten

S90 Inscription schreef: 09.12.2023 - 01:13 Als je dit, naar ik begrijp, bij de volvo dealer besteld, mag je toch aannemen dat het goed komt.
Ik ga ervanuit dat je jouw wensen duidelijk in een contract opneemt, dan is er toch voldoende zekerheid?
Ja klopt, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat er bij Volvo anders wordt naar gekeken naar " DARK" en dat deze in hun volksmond dan Glossy Black is met een chromen rand en logo, dus al die naamsverandering kunnen dan anders geïnterpreteerd worden door de klant als wel de verkoper denk ik dan maar .
Ik ga de verkoper even contacten voor echte duidelijkheid. Nogmaals dank je wel.
Bubbels
Aflevertijd 8 januari 2024

De V60. Core, B3 , Automaat .735 Silver Dawn, 17″ 5-Y-Spaaks,R7D0 City , Lighting, 645 Full-ledkoplampen, 879 Geavanc. interieurverlichting, 016 Mistlichten, 065 koplampreinigingsinst., Driver Assist, 132 Intellisafe Assist, 603 Intellisafe Surr.(April 2023 met BLIS), Climate, 752 , 011, 869 Stuurverwarming, , 790 Park Assist Camera, , 691, achter en voor , Driver Awareness, 179 , Trekhaak 13 Polig inklapbaar.


Wie mein sgrijfvouten fint mag se houwe
VanBalleooije
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24.04.2019 - 21:54

Beste,

Volgens mij zijn de letters VOLVO in het zwart te bestellen (Embleem, VOLVO, High Glossy Black, zwart, Volvo via https://www.vstore.nl/embleem-volvo-glossy-black

Daarnaast vond ik wel het type aanduiding S60 “Black”, zie https://www.actuning.nl/product/volvo-e ... -s60-black. Ik heb ACTUNING gebeld en die gaven aan dit niet voor andere modellen te hebben.

Ik ben zelf op zoek naar zwarte model- & motor aanduiding voor XC90 D5 AWD,, maar vond deze alleen op Ali-Expres (niet origineel en website waar ik sowieso liever niet bestel) is er een andere NL/EU aanbieder bekend?
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1932
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

VanBalleooije schreef: 29.01.2024 - 16:30 Beste,

Volgens mij zijn de letters VOLVO in het zwart te bestellen (Embleem, VOLVO, High Glossy Black, zwart, Volvo via https://www.vstore.nl/embleem-volvo-glossy-black

Daarnaast vond ik wel het type aanduiding S60 “Black”, zie https://www.actuning.nl/product/volvo-e ... -s60-black. Ik heb ACTUNING gebeld en die gaven aan dit niet voor andere modellen te hebben.

Ik ben zelf op zoek naar zwarte model- & motor aanduiding voor XC90 D5 AWD,, maar vond deze alleen op Ali-Expres (niet origineel en website waar ik sowieso liever niet bestel) is er een andere NL/EU aanbieder bekend?
ik heb het zwarte logo voor de grille besteld op Ali, eerst voor mijn huidige V60 & in december voor mijn volgende V60 alsook de lederen bedekking van de middenconsole naast de pook, logo past mooi over het originele logo, 3 minuten werk, moet je niet zoals bij het originele zwarte logo eerst je halve auto demonteren/afbreken om het logo eruit te krijgen
en bij inleveren auto: gewoon met de föhn wat opwarmen en je haalt 't er terug af en met alcohol los je de taperestanten zo op

levering binnen de 10 dagen, geen gedoe met douane etc
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
VanBalleooije
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24.04.2019 - 21:54

Dank voor je eerlijke & heldere reactie.

Voor een paar tientjes in het misschien wel het proberen waard.

Zijn de originele letters van Volvo juist glanzend zwart of mat?
wasbeer2006
4th Gear member
Berichten: 926
Lid geworden op: 23.08.2021 - 20:45

Wat jij wilt..... gangbaar is glans.
Volvo heeft geen originele letter, wellicht als je de blackline van de XC60 als verglijk neemt

In de Vstore zijn het gewoon ali letters, waar niks mis mee is.
-V60 B4 7dct R design wit
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1932
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

VanBalleooije schreef: 29.01.2024 - 21:28 Dank voor je eerlijke & heldere reactie.

Voor een paar tientjes in het misschien wel het proberen waard.

Zijn de originele letters van Volvo juist glanzend zwart of mat?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Sjors_S60
2nd Gear member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13.08.2020 - 23:43

Wat ik niet helemaal begrijp; Ik heb een V60 besteld met dark trim.
De grill is hoogglans zwart, echter het Volvo Logo en de pijl (om het zo ff te noemen) is zilver. Dit terwijl op de website van Vstore gewoon een totaal zwarte grill te vinden is. In mijn geval bood de dealer aan de niet zwarte delen te wrappen in het hoogglans zwart. Waarom wrappen als je er ook een andere grill in kan zetten. Of is die van Vstore van niet origineel?
Meerdere merken gereden maar om in Volvo termen te blijven;
Volvo V60 T8 Recharge in bestelling ...

Volvo V60 CC 2.4 5 cillinder MY2018
Volvo S60 T4 R design MY2019
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”