Ook even voorstellen: V50 MY2006 2.4i Momentum

Geleverd vanaf 2003
bertvanderwinden
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 15.01.2024 - 16:20
Locatie: Musselkanaal Groningen

Computer 1up, ik zal even kijken of ik de rekening nog kan vinden van de drijfstang.
Gebruikersavatar
computer1up
1st Gear member
Berichten: 17
Lid geworden op: 15.12.2023 - 02:20

Ohai, enkele updates weer voor wie het interessant zou vinden.

Voel me erg dom (x2) maar ben er eindelijk achtergekomen waarom mijn radio steeds terug ging naar fabrieksinstellingen (die in het dashboardkastje) en waarom mijn regensensor het niet leek te doen.

Radio: was het al een tijdje vooruit aan het schuiven omdat ik dacht dat de perma 12v die op de verloopstekker zat toch niet zo permanent was, en dacht dat ik dan “even” wat erbij moest splicen. Blijkt gewoon dat ik effe goed had moeten kijken, radio kwam ooit uit de Golf 4 Tdi die mijn vader heeft gehad. Bij die moet je perma en geschakelde 12v omdraaien, zit notabene mooi met connectortjes. Maar dat had ik niet gezien. Dus nu zit rood weer mooi op rood en geel op geel. Pioneer geeft het ook in de handleiding aan die ik al 3x heb doorgenomen. Tjonge jonge…. En dat noemt zichzelf IT-er xD

Nog mooier, de regensensor. In alle hectiek van de afgelopen maanden nog niet eens opgemerkt dat op de ruitenwisserhendel daar een knopje voor zit. Die moet ik wel altijd netjes aanzetten, maar toch. Zat schijnbaar net wat verstopt.

Kofferbak roldekje ben ik aan het kijken of ik evt een facelift cover kan gebruiken dmv 3D printed opzetstukjes, alleen eerst ff meten of die uberhaupt in de breedte past.

Ohja, als laatste nog een vraagje. Met de Geartronic, ligt het aan mij of moet die opnieuw de gear ratios inleren wanneer de accu los is geweest? Leek me paar keer dat nadat ik de accu los had, auto anders op en af schakelde en iets anders reageerde op gaspedaal. Maar kan ook placebo zijn.
Gebruikersavatar
Bessiehein
2nd Gear member
Berichten: 82
Lid geworden op: 26.02.2023 - 19:31

computer1up schreef: 30.01.2024 - 22:25 Heb nu zo’n CarPlay / Android Auto displaytje gekocht bij ome Ali, 10,26 inch met USB-C voor power. Kan FM transmissie doen naar radio of AUX, display is langwerpig (16:6) en hopelijk dus niet zo hoog dat het erg veel zicht blokkeert. Zal een update sturen als ie binnen is ;)

Weet overigens iemand wat ik het beste kan doen met het volgende: de paraplubak van de hoedenplank irriteert nogal, maakt t ding nogal lomp met in en uit de auto halen, iets wat ik best regelmatig moet doen momenteel ivm vaak bank moeten plat klappen maar ook weer met bijv boodschappen doen het ding wel wil uitrollen. Gaat ook vaker electronisch spul mee dus beetje privacy in de kofferbak is dan geen overbodige luxe.

Heb het ding nu even binnen liggen maar het zit met plastic gesmolten popnagels oid vast, geen gereedschap bij de hand. Maar dat plastic stuk dient ook als bescherming voor de opgerolde hoes.

Kan ik ook gewoon eentje van een >07 model plaatsen?
Wait what, kan er een paraplu in???
------
Inmiddels ET expert onder V50
Gebruikersavatar
Bessiehein
2nd Gear member
Berichten: 82
Lid geworden op: 26.02.2023 - 19:31

oh wacht, dat is een extra bak die je ook nog hebt... jammer zeg, dacht een feature die ik niet kende haha
------
Inmiddels ET expert onder V50
Gebruikersavatar
computer1up
1st Gear member
Berichten: 17
Lid geworden op: 15.12.2023 - 02:20

Die rolhoes voor in de kofferbak bestaat uit de rolhoes en een bak met klep voor paraplu ;)
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”