Pagina 1 van 1

‘App’ connectie met XC40 Recharge niet mogelijk

Geplaatst: 30.12.2023 - 16:00
door C30BlackStone
Mijn eerste storing met de Recharge. Ik kon vanochtend niet meer met gebruik van de Volvo app voorverwarmen. Voldoende acculading. Overal ingelogd. Geeft aan wegens technische storing niet te werken. Ritten logboek wordt ook niet bijgewerkt.

‘App’ connectie met XC40 Recharge niet mogelijk

Geplaatst: 31.12.2023 - 11:11
door Nicolas95
Had de wagen een 4G verbinding? Of misschien was het entertainmentsysteem gecrashed?

Je kan proberen de 4G modem en/of het entertainmentsysteem te herstarten. Ik heb het al eens aan de hand gehad dat ie maar geen 4G verbinding wou maken, tot ik de modem manueel herstart had.

Zie https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... 5156fdf479 voor instructies:

* Systeem opnieuw starten - Herstart het systeem door de home-knop 20 seconden lang ingedrukt te houden.
* Modem opnieuw starten - Start het modem van de auto opnieuw op door de knop voor max. ontwaseming 20 seconden lang ingedrukt te houden.

‘App’ connectie met XC40 Recharge niet mogelijk

Geplaatst: 31.12.2023 - 15:27
door C30BlackStone
Het opnieuw opstarten van het systeem heeft gewerkt. Er is weer connectiviteit. Top tip👍