Fullscreen AC/AA op sensus - ISUDAR Update

Gebruikersavatar
arnoud
8th Gear member
Berichten: 11617
Lid geworden op: 26.12.2005 - 22:51
Locatie: Omg. Eindhoven

MKLE schreef: 27.03.2024 - 21:34 Op swedespeed zijn er een aantal. Het voornaamste issue bij android auto is de resolutie. Het schaalt niet zo mooi als carplay waardoor het dus minder scherp oogt.
Heb je daar goeie foto's van gezien? Ik kan het gemist hebben, maar ik kan me niet herinneren die gezien te hebben.
Afbeelding
S60 MY2020 T4 GT8 R-Design, Polestar, Bursting Blue, Bower & Wilkins, Panoramadak / Audio-, Winter-, Intellisafe Pro-, Luxury-, & Scandinavian Line, 20" 5-Triple Spaaks velgen
Ex: S60 2009 2.5T GT, Ice White / S60 2001 T5 GT, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4 GT8, Power Blue / V60 2011 D3 GT, Flamenco Red / V50 2009 2.0D PS, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
MKLE
1st Gear member
Berichten: 13
Lid geworden op: 17.07.2023 - 10:29

arnoud schreef: 27.03.2024 - 21:36
MKLE schreef: 27.03.2024 - 21:34 Op swedespeed zijn er een aantal. Het voornaamste issue bij android auto is de resolutie. Het schaalt niet zo mooi als carplay waardoor het dus minder scherp oogt.
Heb je daar goeie foto's van gezien? Ik kan het gemist hebben, maar ik kan me niet herinneren die gezien te hebben.
Neem deze maar eens door:

https://www.swedespeed.com/threads/full ... st-8176498
MrNix
2nd Gear member
Berichten: 100
Lid geworden op: 20.05.2013 - 10:32

MKLE schreef: 27.03.2024 - 18:39
MrNix schreef: 27.03.2024 - 09:02
MKLE schreef: 08.03.2024 - 19:57 Nu een paar dagen de unit geïnstalleerd. Fullscreen is toch wel heel fijn! Werkt goed. Installatie was wel iets moeilijker dan verwacht. Kon de CAN-L/CAN-H draden niet vinden zoals aangegeven in de handleidingen. Uiteindelijk gevonden onder de vloer van de passagier.
Mag ik vragen wat jouw ervaring is mbt de 360gr camera en het terugschakelen naar de N/D? Gaat het beeld dan meteen weg of zit er de sensus delay in? Of kan je gewoon naar de Sensus schakelen en is daar de vertraging wel zoals normaal?

Ik gebruik deze functie namelijk elke dag met in en uitparkeren thuis, dus zonder zou echt zo onhandig zijn dat alle voordelen wegvallen. Dank!
Heb zelf geen 360, dus kan daarover niks vertellen. De gewone achteruitcamera gaat vanuit carplay direct, zonder vertraging, terug. Vanuit Sensus is dit inderdaad met de standaard vertraging. Ik neem aan dat dit dan ook voor de 360 geldt.
Dank je wel voor je antwoord!
XC90 T8 MY19 R-Design
XC90 2.5T MY07 Momentum (Oleg by Volvotune)
V70 XC 2.4T Ocean Race
V70 2.4 Comfortline
Gebruikersavatar
raspaardje
6th Gear member
Berichten: 2792
Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
Locatie: Regio Utrecht

Indien ISUDAR ervoor zorgt dat er direct geschakeld wordt (van 360 graden camerabeeld naar ISUDAR beeld bij het schakelen vanuit R naar een andere versnelling) dan zou de 'oplossing' dus zijn om bij aanvang parkeren via de Home knop ISUDAR te verlaten en weer naar regulier Sensus te gaan? Om het 360 graden camerabeeld bij verschillende parkeermanoeuvres (in zowel R als D) op lage snelheid te behouden?
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
2006 Saab 9-3 Cabrio 1.9 TiD Vector 20 Years Edition Hirsch - Electric Blue
MKLE
1st Gear member
Berichten: 13
Lid geworden op: 17.07.2023 - 10:29

raspaardje schreef: 29.03.2024 - 11:27 Indien ISUDAR ervoor zorgt dat er direct geschakeld wordt (van 360 graden camerabeeld naar ISUDAR beeld bij het schakelen vanuit R naar een andere versnelling) dan zou de 'oplossing' dus zijn om bij aanvang parkeren via de Home knop ISUDAR te verlaten en weer naar regulier Sensus te gaan? Om het 360 graden camerabeeld bij verschillende parkeermanoeuvres (in zowel R als D) op lage snelheid te behouden?
Correct, lijkt mij wel vrij irritant om elke keer aan te moeten denken....maargoed. Het is een software dingetje wat misschien nog opgelost wordt in een toekomstige build door ISUDAR zelf. Ze zijn zeer toegankelijk via whatsapp voor feedback.
Gebruikersavatar
arnoud
8th Gear member
Berichten: 11617
Lid geworden op: 26.12.2005 - 22:51
Locatie: Omg. Eindhoven

Ik heb voor mezelf de zomer als beslismoment gegeven. Als tegen die tijd er geen rare dingen meer boven water komen ga ik ook maar een setje bestellen. Nu nog even afwachten wat de verdere ervaringen zijn.

Vroeger, jeweetwel, toen je nog jonger was, had ik het vast allang gedaan, maar mijn tolerantie voor niet fatsoenlijk werkende dingen is minder geworden merk ik ;-)
Afbeelding
S60 MY2020 T4 GT8 R-Design, Polestar, Bursting Blue, Bower & Wilkins, Panoramadak / Audio-, Winter-, Intellisafe Pro-, Luxury-, & Scandinavian Line, 20" 5-Triple Spaaks velgen
Ex: S60 2009 2.5T GT, Ice White / S60 2001 T5 GT, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4 GT8, Power Blue / V60 2011 D3 GT, Flamenco Red / V50 2009 2.0D PS, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Martiniberk
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22.03.2024 - 23:16

MKLE schreef: 29.03.2024 - 14:24 Correct, lijkt mij wel vrij irritant om elke keer aan te moeten denken....maargoed. Het is een software dingetje wat misschien nog opgelost wordt in een toekomstige build door ISUDAR zelf. Ze zijn zeer toegankelijk via whatsapp voor feedback.
Hoe bevalt de unit nu we nog een maand verder zijn? Verbind je telefoon elke keer automatisch? Geen problemen met de koppeling / stabiliteit / etc? Andere zaken waar je tegenaan bent gelopen? Snelheid van het systeem zag er in de video’s op Youtube goed uit, in de praktijk ook?

Ik zit naar dezelfde oplossing te kijken, maar heb niet altijd goede ervaringen gehad met draadloze CarPlay in het algemeen. Bluetooth aan/uit moeten doen. Opnieuw pairen. Etc. Allemaal zaken waar ik geen zin in heb als ik instap en weg wil rijden :-)
MKLE
1st Gear member
Berichten: 13
Lid geworden op: 17.07.2023 - 10:29

Martiniberk schreef: 24.04.2024 - 10:50
MKLE schreef: 29.03.2024 - 14:24 Correct, lijkt mij wel vrij irritant om elke keer aan te moeten denken....maargoed. Het is een software dingetje wat misschien nog opgelost wordt in een toekomstige build door ISUDAR zelf. Ze zijn zeer toegankelijk via whatsapp voor feedback.
Hoe bevalt de unit nu we nog een maand verder zijn? Verbind je telefoon elke keer automatisch? Geen problemen met de koppeling / stabiliteit / etc? Andere zaken waar je tegenaan bent gelopen? Snelheid van het systeem zag er in de video’s op Youtube goed uit, in de praktijk ook?

Ik zit naar dezelfde oplossing te kijken, maar heb niet altijd goede ervaringen gehad met draadloze CarPlay in het algemeen. Bluetooth aan/uit moeten doen. Opnieuw pairen. Etc. Allemaal zaken waar ik geen zin in heb als ik instap en weg wil rijden :-)
Bevalt zeer goed. Verbinding is zeer stabiel en snel. Nog nooit opnieuw hoeven verbinden. Is ook snel verbonden wanneer je de auto instapt. Het enige waar je mee rekening moet houden is dat alles wat je in sensus moet veranderen (bijv temperatuur), je dus eerst 1x op de homeknop moet drukken. Of Als je aan het rij-modus wieltje draait, en je zit in carplay/AA, dan zie je het keuze pop-up menutje dus ook niet. Maargoed deze ken ik inmiddels uit mn hoofd, de rijmodus staat ook onder je toerenteller.

Eigenlijk het enige wat ik beter zou willen is de snelheid waarmee de achteruitrij camera wordt geactiveerd bij het in de “R” zetten. Dit duurt ~1 sec, en dus niet instant, terwijl het de-activeren wel instant is. Lijkt me een software dingetje, dus hopelijk beter in een update. Heb zelf nog geen zin gehad/de moeite genomen om het te melden bij Isudar. Verder zeer tevreden!
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”