Nieuwe Volvo rijder in oude bak

Plaats reactie
wackyboellie
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21.01.2024 - 09:27

Hallo iedereen.
Ik ben een nieuwe in de volvo wereld .
Een tijdje terug moest ik een goedkope auto hebben en ben toen uitgekomen op een Volvo v70xc 2002 goedkoop in aankoop iets wat duurder om te rijden .
Nou ben ik erachter gekomen dat er wat meer dingen mis zijn dan aanvankelijk gedacht .. maar hey das altijd als je geen nieuwe auto koopt ..
Nou krijg ik de bagage verlichting niet werkend .. geen zekering kapot zover ik kan vinden . Ik krijg de melding dat de kofferbak open staat .. geen kabels los bij het linker scharnier .
Heb een stuurkolom waar het stuur vast word gehouden door een wig en de vorige eigenaar had iets met spaanplaat schroeven die op verschillende plekken gebruikt zijn .. nog niet over de camo kleur die over de lak heen gesmeerd is gesproken .. maar hey .. die een goedkope auto wil rijden moet niet klagen .heeft iemand toevallig een idee hoe ik de melding van kofferbak open kan weg krijgen voor al eens met een ding te beginnen. . Groetjes van iemand die wel al leuk vind een Volvo te rijden al is het een die flink wat slaag heeft gehad in het verleden
Laatst gewijzigd door wackyboellie op 24.01.2024 - 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27656
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Van welk bouwjaar is je V70? Dat maakt het geven van advies wat gemakkelijker
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
wackyboellie
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21.01.2024 - 09:27

Oh idd het is een 2002 v70 xc
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27656
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Heb je topic even naar het juiste gedeelte geplaatst :)

Ik zou beginnen om de sensor bij de achterklep te controleren.
Blijft de binnenverlichting ook branden?

Het "onderhoud" van de vorige eigenaar klinkt niet erg hoopgevend.
In aanschaf kan het een goedkope auto geweest zijn maar bij problemen wordt die goedkope auto snel duur.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
wackyboellie
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21.01.2024 - 09:27

Ja klopt idd . Is niet erg hoopvol als je spaanplaat schroeven aantreft in de lucht filter box voor deze op ze plaats te houden . Of voor deurgrepen op de plek te houden . .maar de auto had een verse apk en rijd nog lekker soepel . Dus ach als we weer een jaar verder komen is het plus .. de binnen verlichting brand op.de bagage ruimte na .
Plaats reactie

Terug naar “XC70 t/m MY2007”