Volvo Car Nederland beloont 25 Volvo dealers met een Customer Satisfaction Award

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40667
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Ook in 2023 onderscheidden Volvo-dealers zich weer op het gebied van premium klantbeleving.

Voor Volvo en de Volvo-dealers staat een premium klantbeleving op nummer één. Juist bij de dealer is het van belang dat klanten de Volvo-ervaring meekrijgen, van het eerste klantcontact tot de beste nazorg na aflevering of een werkplaatsbezoek.

Sinds de oprichting van Volvo in 1927 staat de mens centraal. Volvo streeft naar een relatie, die klanten ervaren als persoonlijk, respectvol en waar je wordt ontzorgd.

Ook het afgelopen jaar hebben alle Volvo-dealers uitstekende service geboden en zich volledig ingezet voor een premium klantbeleving. Van de 82 Nederlandse Volvo-dealers steken daar 25 vestigingen met kop en schouder bovenuit. Deze worden beloond met een Customer Satisfaction Award 2023. Deze dealers hebben zich onderscheiden met hun mensgerichte focus en passie voor hun klanten, waarmee ze hun klantbeleving naar het allerhoogste niveau hebben getild.

Dit zijn de 25 winnende vestigingen:

· Biermans Maastricht

· Bluekens vestigingen Oosterhout en Roosendaal

· Broekhuis Harderwijk

· Cappendijk Terneuzen

· Harrie Arendsen Zevenaar

· Hedin Automotive vestigingen Leiderdorp en Weesp

· Henk Scholten Arnhem

· Hooftman vestigingen Waddinxveen, Schoonhoven en Woerden

· Jacob Schaap vestigingen Emmeloord en Lelystad

· Mobility Centre Barendrecht

· Nieuwenhuijse vestigingen Zwolle en Zutphen

· Reede Amerongen

· Rutten vestigingen Echt en Venlo

· SvensCar Dordrecht

· Ton van Kuyk Purmerend

· Van der Schaaf vestigingen Sneek en Drachten

· Van der Wulp Spijkenisse

Volvo biedt zijn klanten ‘Freedom to Move’, op een persoonlijke, duurzame en veilige manier. Als premium merk wil Volvo met het eigen award-programma voortdurend bijdragen aan het verbeteren van klantervaringen bij de Nederlandse Volvo-dealers. Alleen samen met de Volvo-dealers kan Volvo ervoor zorgen dat alle schakels uit het verkoop- en serviceproces vlekkeloos verlopen. Nu en in de toekomst om onze klanten aan ons te binden.

Arthur van Es, Consumer Experience & Marketing Director van Volvo Car Nederland:
“Ik ben trots op alle dealers die zich het afgelopen jaar, in een druk jaar met de nodige uitdagingen, hebben ingezet voor de hoogste klanttevredenheid. Onder de vijfentwintig award winnende vestigingen vinden we een aantal nieuwkomers en er zijn locaties die al meerdere jaren op rij zijn beloond met een award, een zeer knappe prestatie. Maar ook de vestigingen die een knappe eindsprint hebben ingezet verdienen ons respect. In de komende maanden overhandigen we persoonlijk de Awards en zetten we de teams in het zonnetje.

Ook in 2024 zetten we volop in op ons Klanttevredenheidsprogramma. Hierbij blijven we onverminderd focus houden op een premium klantbeleving door onze klanten persoonlijk te bedienen en te ontzorgen, met oog en respect voor de behoeften van onze klanten.”
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”