Pagina 1 van 1

EX30 geen internetverbinding - OPGELOST

Geplaatst: 05.03.2024 - 16:19
door EKran
Sinds aflevering 1maart nog steeds geen werkende internet verbinding.
Iemand al oplossing?
Volgens garage Vodafone server probleem…..

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 16:40
door Kick
Beetje weinig info.

Wat heb je zelf geprobeerd? Krijg je een (fout)melding ergens, zoja, waar en hoe luidt-ie?

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 16:45
door EKran
Reset gedaan, scherm opnieuw opgestart maar nog steeds geen LTE.

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 17:06
door S80 Executive
Ik zou het mijn dealer laten oplossen. Of betreft het een door jezelf geplaatste sim?

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 17:16
door Urbexpeditie
S80 Executive schreef: 05.03.2024 - 17:06 Ik zou het mijn dealer laten oplossen. Of betreft het een door jezelf geplaatste sim?
En de garage geeft aan dat het aan de provider ligt.

Staat wel voor 59% aan mobiel internet storingen bij Vodafone gemeld. Dus zou zomaar kunnen dat het aan Vodafone ligt.

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 17:35
door Mate68
Er zijn toch ook al EX30 rijd(st)ers die wel een werkend internet hebben? In dat geval,...

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 19:30
door MEL
Activering van EX30 app wel gelukt (waarbij de auto is verbonden met WIFI)?
Daarna in EX30 app naar abonnement --> IITC activering geprobeerd. Daar inloggen met zelfde Volvo ID, gegevens invullen, en e-mail verificatie?
Blijft sowieso vaag proces; in app staat bij mij dat abo tot 1 april 2024 zou lopen, terwijl het 48 maanden zou moeten zijn.

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 19:42
door Mate68
MEL schreef: 05.03.2024 - 19:30 Activering van EX30 app wel gelukt (waarbij de auto is verbonden met WIFI)?
Daarna in EX30 app naar abonnement --> IITC activering geprobeerd. Daar inloggen met zelfde Volvo ID, gegevens invullen, en e-mail verificatie?
Blijft sowieso vaag proces; in app staat bij mij dat abo tot 1 april 2024 zou lopen, terwijl het 48 maanden zou moeten zijn.
Het is dus in ieder geval belangrijk dat je wel eerst een internet verbinding hebt. Via Wifi of hotspot gsm..

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 05.03.2024 - 21:46
door EKran
Activering Volvo app is wel gelukt via hotspot telefoon. Volgens garage gaat verbinding met auto via Volvo servers en het internet via Vodafone servers
en zit daar het probleem.

Kan ook gewoon de ritgegevens e.d. inzien en op afstand ontgrendelen.

EX30 geen internetverbinding

Geplaatst: 08.03.2024 - 11:03
door EKran
Internetproblemen is opgelost. Volvo id verwijderd en nieuwe aangemaakt met zelfde e-mail adres en opnieuw aangemeld in de auto!