Pagina 1 van 1
Rittenregistratie
Geplaatst: 20.05.2024 - 00:03
door Hansvg
Vraagje betreffende XC60T6 en de Volvo App.
Mijn dealer komt er nel ook niet uit.
Op de App is rittenregistratie ingesteld, maar ik krijg geen ritten te zien. Met opmerking dat locatie aan moet staan.
We (dealer en ik) zijn alle settings doorgelopen, op zowel de App als in de auto. En alles staat aan.
Iemand anders met dit probleem? Of zoiets gehad? Of gouden tip?
Rittenregistratie
Geplaatst: 20.05.2024 - 01:31
door Almerev70
Als niks werkt de app verwijderen en opnieuw installeren.
Rittenregistratie
Geplaatst: 20.05.2024 - 08:11
door XC60silverdawn
Dacht dat je ergens iets met privacy moet aanvinken in het menu in de auto.
Rittenregistratie
Geplaatst: 20.05.2024 - 09:04
door ruuds70
Ik heb bij instellingen van de iphone onder het kopje privacy en beveiliging Locatievoorzieningen op “AAN” staan en bij de app Volvo Cars Locatie op “bij gebruik” staan. Hiermee werkt mijn Rijlogboek (Rittenregistratie is ingeschakeld) prima.
Rittenregistratie
Geplaatst: 04.06.2024 - 08:17
door trantor
Hansvg schreef: ↑20.05.2024 - 00:03
Vraagje betreffende XC60T6 en de Volvo App.
Mijn dealer komt er nel ook niet uit.
Op de App is rittenregistratie ingesteld, maar ik krijg geen ritten te zien. Met opmerking dat locatie aan moet staan.
We (dealer en ik) zijn alle settings doorgelopen, op zowel de App als in de auto. En alles staat aan.
Iemand anders met dit probleem? Of zoiets gehad? Of gouden tip?
Heb ook de XC60T6 en hier hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd, ook met de dealer.
Rittenregistratie
Geplaatst: 05.06.2024 - 11:12
door Hansvg
Mijn dealer denkt een oplossing te hebben. Reset van een unit dat zij kunnen doen (dus niet de comm module en media module die je zelf kunt resetten).
Dit gaat op 5 juli gebeuren als de auto toch naar de garage gaat voor iets anders.
Rittenregistratie
Geplaatst: 05.06.2024 - 12:42
door TomXC60
Is een wereldwijde fout, vaak zou het helpen als je in de tab, account beheren, en dan bij App-instellingen/Instellingen Rijlogboek, de functie voor de desbetreffende wagen een dag uit zet. Na het terug activeren, werkt dit bij velen weer terug.
Rittenregistratie
Geplaatst: 05.06.2024 - 17:35
door marsman
De app en online features zijn helaas erg onbetrouwbaar. Hetzelfde bij de Audi die ik hiervoor had. Autofabrikanten zijn over het algemeen erg waardeloos als het gaat om IT. Ik zou er niet op vertrouwen als je de info nodig hebt voor je bijtelling oid en een eigen administratie bijhouden.
Rittenregistratie
Geplaatst: 06.06.2024 - 17:30
door Hansvg
Bij mij nu opgelost.
Naar Apps overzicht, scherm "naar beneden trekken" voor updates en daar stond ineens de rittenregistratie.
Deze geüpdatet en aanwijzingen gevolgd (iets op 'altijd' zetten). En nu werkt het.
Rittenregistratie
Geplaatst: 06.06.2024 - 18:09
door S80 Executive
Bij onze hagelnieuwe EC40 werkte het ook niet, alle instellingen stonden goed. De app in de auto opnieuw gedownload en toen werkte het.