Pagina 1 van 1

updaten apps

Geplaatst: 28.06.2024 - 09:31
door manders1340
hallo,

Ik ben sinds enkele weken in bezit van een nieuwe XC60 T6. Ik ben echt heel erg tevreden over de hoge zit en de hybridemotor!

Alles werkt naar behoren met uitzondering van het installeren van apps zoals Waze of Spotify en het updaten van de al geïnstalleerde standaard apps. Het automatisch updaten staat aan maar er blijft een melding "in behandeling" bij staan.
Mijn googleaccount is gekoppeld. Ook in de Volvo App en de internetverbinding werkt.
-
Ook valt het me op dat als ik de optie zonnescherm sluiten aanzet dit in het bedieningsscherm dat dit niet door de auto wordt uitgevoerd als ik de auto parkeer.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Gr. Dolf

updaten apps

Geplaatst: 28.06.2024 - 10:05
door raspaardje
manders1340 schreef: 28.06.2024 - 09:31 Ook valt het me op dat als ik de optie zonnescherm sluiten aanzet dit in het bedieningsscherm dat dit niet door de auto wordt uitgevoerd als ik de auto parkeer.
Kan alleen ingaan op bovenstaande: gebeurt dit domweg niet of ook niet na 15 minuten zoals hier omschreven staat: https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... 5115d7c5b6

updaten apps

Geplaatst: 28.06.2024 - 16:58
door teebee
Apps en kaarten (indien van toepassing) 1 voor 1 downloaden of updaten. Zodra je meerdere tegelijk doet loopt de boel vast is mijn ervaring.
Evt alle lopende updates annuleren en opnieuw beginnen maar dan 1 voor 1.

updaten apps

Geplaatst: 28.06.2024 - 19:25
door nielsvo
Na de laatste onderhoudsbeurt kon ik ook geen apps meer updaten, updates werden wel gevonden, maar de updates belandden allemaal in pauze stand tijdens het updaten. Uiteindelijk heeft de dealer een reset moeten doen via Vida voordat het weer werkte.

updaten apps

Geplaatst: 28.06.2024 - 23:11
door manders1340
Dank je voor de reacties. Ik ga contact opnemen met de dealer.

updaten apps

Geplaatst: 03.07.2024 - 22:27
door manders1340
nielsvo schreef: 28.06.2024 - 19:25 Na de laatste onderhoudsbeurt kon ik ook geen apps meer updaten, updates werden wel gevonden, maar de updates belandden allemaal in pauze stand tijdens het updaten. Uiteindelijk heeft de dealer een reset moeten doen via Vida voordat het weer werkte.
vandaag ben ik bij de dealer geweest en de auto is helemaal gereset. Daarna alles opnieuw aangemeld en de Volvo App opnieuw geïnstalleerd. Nu worden de apps wel geinstalleerd in de auto en ook geupdate.
probleem opgelost!

updaten apps

Geplaatst: 09.07.2024 - 13:11
door Risrael
Mijn ervaring is ook dat het updaten van apps blijft hangen. Oplossing: annuleren dan op de app klikken en dan op updaten. Dan werkt het wel.

updaten apps

Geplaatst: 09.07.2024 - 14:42
door marsman
Ik ben gestopt met het gebruik van de apps. Het lukt vaak al niet eens om een internetverbinding tot stand te brengen. Carplay (en ik verwacht Android Auto ook) werkt veel fijner.