Pagina 1 van 1

Volvo app

Geplaatst: 05.10.2024 - 22:03
door job66
Sinds een week moet ik steeds opnieuw inloggen in de Volvo app. De app vraagt dan om het VIN nummer. Als ik dat dan invoer zegt de app dit voertuig is toegevoegd aan de app. Ja duhuh, maar twee uur later moet ik het wederom doen. Woe o wie weet hier een oplossing voor.

Volvo app

Geplaatst: 05.10.2024 - 22:40
door Emmevi
Ik had het ook maar de auto en dus VIN niet bij de hand, heb uitgelogd en de app afgesloten. Daarna app weer gestart en ingelogd (je krijgt een mailtje met de pincode), en nadien geen problemen meer gehad.

Volvo app

Geplaatst: 05.10.2024 - 22:59
door lint
Zo heb ik het ook gedaan en daarna werkte alles weer.

Volvo app

Geplaatst: 06.10.2024 - 10:30
door Kuipers82
Wat je ook kan doen, en wat bij mij werkt, app afsluiten en via iPhone.
Ook omhoog vegen en app daar afsluiten, dan opnieuw de app starten, en dan doet hij het weer. Uitloggen hoeft niet.
Soms moet het 2x helemaal afsluiten. Bij 2e keer is het altijd weer goed.

Volvo app

Geplaatst: 08.10.2024 - 13:54
door Philken
bij mij werkt de rittenregistratie weer niet, laatste notering is van vrijdag 4/10
uitloggen en terug inloggen helpt niet

Volvo app

Geplaatst: 08.10.2024 - 15:43
door Rene68
Kuipers82 schreef: 06.10.2024 - 10:30 Wat je ook kan doen, en wat bij mij werkt, app afsluiten en via iPhone.
Ook omhoog vegen en app daar afsluiten, dan opnieuw de app starten, en dan doet hij het weer. Uitloggen hoeft niet.
Soms moet het 2x helemaal afsluiten. Bij 2e keer is het altijd weer goed.
Dat is precies hoe ik het ook oplos. Zou fijn zijn als Volvo het zelf een keer oplost!

Volvo app

Geplaatst: 10.10.2024 - 16:20
door Philken
Philken schreef: 08.10.2024 - 13:54 bij mij werkt de rittenregistratie weer niet, laatste notering is van vrijdag 4/10
uitloggen en terug inloggen helpt niet
gisteren app verwijderd en terug geinstalleerd: geen effect & deze morgen, vanf de 2e rit registreert de app de ritten terug