Pagina 1 van 1

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 23.12.2024 - 22:04
door Boing
Allen,

Vandaag een XC90 T8 2020 aangeschaft (inderdaad, groot tapijt op wielen zoals hier veel gezegd, dus incl luchtvering ;)

Nu worstel ik met de Volvo on call app,.. wel geinstalleerd, maar ik zie daar nou niet bepaald de functionaliteiten die ik zoek.
(Zoals actieradius accu, Standkachel etc etc.....)
Wel Volvo ID aangemaakt en Vinnr aan de app toegevoegd...

Kortom: Wat heb ik over het hoofd gezien?

Alvast dank voor alle hulp.

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 23.12.2024 - 23:06
door Gilberto
Ben je bij de dealer langs geweest om het abonnement aan te schaffen en aan je volvo id te koppelen?

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 12:03
door Boing
Gilberto schreef: 23.12.2024 - 23:06 Ben je bij de dealer langs geweest om het abonnement aan te schaffen en aan je volvo id te koppelen?
Dag Gilberto, Nee, dat niet.. moet ik daar persé voor naar de dealer? Kan dit niet gewoon online geregeld worden? Het is immers bijna 2025 ;)

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 12:17
door OGA244
Het hoeft natuurlijk niet.. Dan laat je het gewoon zo

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 13:50
door Boing
Top antwoord!

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 14:02
door raspaardje
Boing schreef: 24.12.2024 - 12:03 moet ik daar persé voor naar de dealer? Kan dit niet gewoon online geregeld worden?
Ja, dat moet.

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 14:02
door OGA244
Boing schreef: 24.12.2024 - 13:50Top antwoord!
het juiste antwoord paste je niet..

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 14:06
door Infinitysnek
Boing schreef: 24.12.2024 - 12:03 g Gilberto, Nee, dat niet.. moet ik daar persé voor naar de dealer? Kan dit niet gewoon online geregeld worden? Het is immers bijna 2025
Als het wel is gelukt om de auto te koppelen kun je in de app rechts onder op het poppetje klikken en vervolgens bij "Uw abonnementen" het connectiviteits-abonnement verlengen.
Dit abonnement is, als de auto onderhouden is bij een Volvo dealer, inbegrepen bij het onderhoud. In dat geval moet je wel langs de dealer om dat lopende abonnement te koppelen aan jouw account.

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 14:10
door Boing
Dank (bijna) allen, voor jullie reacties en antwoorden, het moet dus blijkbaar toch live bij de Dealer.

Mis iets bij Volvo on Call app Volvo XC90 T8 2020

Geplaatst: 24.12.2024 - 14:11
door OGA244
Jij snapt het nu iig