Pagina 1 van 1

Planning laden toevoegen gaat niet

Geplaatst: 09.01.2025 - 12:40
door BramvanHulsen
Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dus het kan zijn dat het onderwerp ergens al behandeld is, toch wil ik mijn probleem even voorleggen. In juli afgelopen jaar een mooie XC40 plug in hybride aangeschaft. Via de app heb ik bij aanschaf mijn laadplanning ivm de zonnepanelen tussen 11.00 en 18.00 gezet. Indien nodig kon ik op elk gewenst tijdstip het laden ook starten.
Enig weken geleden ben ik overgetsapt naar een ander email adres, dit ook door Volvo laten aanpassen. Ik moest wel de app even opnieuw downloaden en opstarten, dsu dat maar gedaan gezamelijk met een door Volvo gegeven pincode.
Nu is er het volgende probleem ontstaan, de "oude" planning voor het opladen zit schijnbaar nog in de auto. Ik zie dit echter niet in de app, en ik kan deze ook niet aanpassen. Ook kan ik het laden niet handmatig opstarten. Advies van Volvo was de app opnieuw te installeren met ook weer een nieuwe pincode, maar dt werkt nog steeds niet. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ben nog te huiverig om een reset naar fabrieksinstellingen te doen, niet wetende wat ik dan allemaal kwijt ben.

Planning laden toevoegen gaat niet

Geplaatst: 09.01.2025 - 13:33
door Almerev70
Je moet de app wel koppelen aan je auto dmv de On Call knop in de auto.
Heb je dat wel gedaan?

Planning laden toevoegen gaat niet

Geplaatst: 09.01.2025 - 16:42
door BramvanHulsen
Ja, de app geeft ook gewoon de gereden kilometers en laadstand van de accu weer.

Planning laden toevoegen gaat niet

Geplaatst: 14.01.2025 - 12:33
door Rene68
Heb ik ook een keer gehad. Ik heb de app weggegooid en opnieuw genistalleerd en toen werkte het weer.

Planning laden toevoegen gaat niet

Geplaatst: 04.02.2025 - 09:54
door BramvanHulsen
Na de app een paar keer opnieuw te hebben geinstalleerd nog steeds geen succes. Ook diverse keren contact gehad met de Volvo dealer, maar zij konden er ook niet uitkomen. Echter afgelopen weekeind is er waarschijnlijk een update geweest van de app, hoe dan ook ik kan weer gewoon bij de laadplanning komen. Het probleem heeft zich uiteindelijk dus zelf opgelost, maar ik blijf het vreemd vinden dat men ook bij Volvo hierr geen raad mee wisten.