Pagina 1 van 2
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 25.01.2025 - 14:42
door Stoyanov
Mag je Volvo Nederland aanschrijven om je beklag te doen over 1 van hun dealers en hoe je daardoor wordt behandeld? ( Lees: is het raadzaam?)
Of schuiven ze dat af?
Volvo Nederland
Geplaatst: 25.01.2025 - 14:57
door Dahhri
Natuurlijk mag dat, waarom zou dat niet mogen? Geen idee wat ze er mee doen. Persoonlijk zou ik met de betreffende dealer om tafel gaan. Maar dat heb je wellicht al gedaan
Volvo Nederland
Geplaatst: 25.01.2025 - 16:10
door Stoyanov
Dahhri schreef: ↑25.01.2025 - 14:57
Natuurlijk mag dat, waarom zou dat niet mogen? Geen idee wat ze er mee doen. Persoonlijk zou ik met de betreffende dealer om tafel gaan. Maar dat heb je wellicht al gedaan
Ik word botweg genegeerd.
Ben al op zoek naar het emailadres van de directeur, om te vragen of het de policy is om klanten te negeren, maar dat is nog niet zo eenvoudig om te vinden.
Volvo Nederland
Geplaatst: 25.01.2025 - 16:47
door OGA244
Iedere dealer heeft een bedrijfsleider of customer relation manager..
Directie@ komt ook wel aan
Volvo Nederland
Geplaatst: 25.01.2025 - 16:55
door Almerev70
Goed zoeken, zo zocht ik de directie van een dealer in Amsterdam zuidoost vanwege ook klachten en die naam had ik gevonden via LinkedIn. Toen gekeken naar de opbouw van emailadressen en tada.
Succes ermee.
Volvo Nederland
Geplaatst: 25.01.2025 - 17:24
door Urbexpeditie
Kan je ook gewoon bij de dealer vragen.
Volvo Nederland
Geplaatst: 25.01.2025 - 17:28
door Emmevi
Ik ben destijds zelf op de directeur/bedrijfsleider afgestapt en gevraagd of hij even tijd had, binnen vijf minuten was de frustratie opgelost.
Volvo Nederland
Geplaatst: 25.01.2025 - 17:39
door Urbexpeditie
Emmevi schreef: ↑25.01.2025 - 17:28
Ik ben destijds zelf op de directeur/bedrijfsleider afgestapt en gevraagd of hij even tijd had, binnen vijf minuten was de frustratie opgelost.
Meestal helpt dat het best.
Je kan er voor kiezen om een grote broek aan te trekken. Maar even in gesprek gaan levert vaak meer begrip van beide kanten.
Volvo Nederland kent de situatie niet.
Volvo Nederland
Geplaatst: 26.01.2025 - 07:21
door Stoyanov
Emmevi schreef: ↑25.01.2025 - 17:28
Ik ben destijds zelf op de directeur/bedrijfsleider afgestapt en gevraagd of hij even tijd had, binnen vijf minuten was de frustratie opgelost.
Na enig zoekwerk heb ik het e-mailadres van de Dikkedeur himself gevonden. Heb een mail gestuurd waarin ik de situatie heb uitgelegd en mijn frustratie heb geuit, op een nette manier (voor mijn doen).
Binnen een uur had ik antwoord.
De verantwoordelijke wordt maandag aan zijn jasje getrokken.
Er wordt contact met mij opgenomen om alle pijnpunten op te lossen.
Soms moet het even met de botte bijl.
Een half jaar vond ik wel wat lang duren...
Volvo Nederland
Geplaatst: 26.01.2025 - 11:00
door slagschip-s60
En wat denk je nu ? Dat die verantwoordelijke die aan zijn jasje word getrokken de volgende keer als jij daar bent klaar staat met koffie ?
zoals altijd een verhaal heeft twee kanten , zo vind ik de regel " e-mail van de dikkedeur himself " al zat laat zien over fatsoenlijkheid hebben .
Volvo Nederland
Geplaatst: 26.01.2025 - 11:15
door Kick
Wij hier weten natuurlijk niet wat er aan de hand is en zolang TS dat niet verteld blijft het zo. Ik ben ook wel eens heel kwaad geweest op een Volvo dealer dus ik kan me er iets bij voorstellen dat fatsoen soms een iets lagere prio heeft

Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 11:31
door Ben
Mods edit
Titel aangepast aan de situatie
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 11:49
door volvo440special
slagschip-s60 schreef: ↑26.01.2025 - 11:00
En wat denk je nu ? Dat die verantwoordelijke die aan zijn jasje word getrokken de volgende keer als jij daar bent klaar staat met koffie ?
Ja wat denk jij dan, laat jij je zomaar verkeerd behandelen?
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 12:06
door OGA244
Ik zou idd verwachten dat iemand berouwvol met een kop koffie klaarstaat.
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 12:39
door Stoyanov
slagschip-s60 schreef: ↑26.01.2025 - 11:00
En wat denk je nu ? Dat die verantwoordelijke die aan zijn jasje word getrokken de volgende keer als jij daar bent klaar staat met koffie ?
zoals altijd een verhaal heeft twee kanten , zo vind ik de regel " e-mail van de dikkedeur himself " al zat laat zien over fatsoenlijkheid hebben .
Dat krijg je als je zelf ook respectloos wordt behandeld...
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 12:40
door Stoyanov
Kick schreef: ↑26.01.2025 - 11:15
Wij hier weten natuurlijk niet wat er aan de hand is en zolang TS dat niet verteld blijft het zo. Ik ben ook wel eens heel kwaad geweest op een Volvo dealer dus ik kan me er iets bij voorstellen dat fatsoen soms een iets lagere prio heeft
Ik heb er (nog) geen behoefte aan om het aan de grote klok te hangen.
Er is hier 1 iemand die van de hoed en de rand weet.
En dat blijft voorlopig even zo.
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 12:41
door Stoyanov
volvo440special schreef: ↑26.01.2025 - 11:49
slagschip-s60 schreef: ↑26.01.2025 - 11:00
En wat denk je nu ? Dat die verantwoordelijke die aan zijn jasje word getrokken de volgende keer als jij daar bent klaar staat met koffie ?
Ja wat denk jij dan, laat jij je zomaar verkeerd behandelen?
Precies dat.
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 12:45
door V480-S60
Zullen we het voorlopig hier bij houden dan.
Als het echt opgelost is horen we dat graag.
En respect dat je het niet direct hier aan de grote klok hangt.
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 12:53
door raspaardje
Als je geen andere uitweg meer ziet is dit the way to go wmb. Goed gedaan en ook uitstekend hier vermeld.
Beklag doen over medewerken bij een dealer ?
Geplaatst: 26.01.2025 - 14:04
door teebee
slagschip-s60 schreef: ↑26.01.2025 - 11:00
En wat denk je nu ? Dat die verantwoordelijke die aan zijn jasje word getrokken de volgende keer als jij daar bent klaar staat met koffie ?
zoals altijd een verhaal heeft twee kanten , zo vind ik de regel " e-mail van de dikkedeur himself " al zat laat zien over fatsoenlijkheid hebben .
Nounou, dat is wel erg kort door de bocht. Dat ‘dikkedeur’ zinnetje zal TS vast hier als ‘grappig’ bedoeld hebben.
En ja, indien de directie van de betreffende dealer een goede verhouding heeft met zn personeel dan zal de kou uit de lucht worden gehaald. Lijkt me wel dat er op personeelsnivo ook nog een gesprekje nodig is met TS om alles uit de wereld te helpen. En ja, ik denk dat er in de nabije toekomst vast ook weer een kop koffie wordt aangeboden. Beetje vertrouwen in de wereld kan geen kwaad.
Zolang je maar niet meteen hoog van de toren gaat blazen kom je met een gesprek een heel end.