Verschil sportonderstel, comfortonderstel of driverspackage
Geplaatst: 01.02.2025 - 17:57
Had een heel verhaal getypt, en toen deed het forum moeilijk....
Mijn nieuwe voorveren passen niet. Bekend verhaal.
viewtopic.php?t=96744
Wat is het verschil tussen comfort, sport, drivers package?
En dan niet gevoelsmatig, maar met harde cijfers..... (1 plus 1 is 2, statistisch gezien is ontwerp logischer dan evolutie. een Toyota Landcruiser is de beste auto, want kan wel van A naar B en gaat 40 jaar mee, dus minder uitstoot. Roken is slecht, maar stilzitten is erger. Dus 86 procent van de beroepsbevolking moet van zijn luie reet afkomen)
Ik heb mijn voorveren vervangen van de 2000 2.0T Dat past niet.
Van de 2003 2.0T past het wel, maar die lijken kleiner. Ik heb 2 zwaar beschadigde spatborden. ( ProdemoNL heeft het over chassis, maar ik vermoed spatborden) De veren van de grossier (Lantinga) zouden moeten passen, maar het loopt aan. Artikelnr klopt wel. Ook OEM.
Dealer, grossier, schandelijk hoge prijzen. Blijft dat, of kan ik beter gewoon een verlagingsset eronder zetten, wetende wat er onder mijn auto zit? Want gelukkig heb ik nog een echte terreinwagen (dus geen XC serie). Anders werd mijn vervoer wel erg beperkt.....
Wat is het verschil? Afmetingen? Kenmerken? Wie????
Helaas voor velen hier, denk ik over auto's in cijfers..
Dus primair is een auto bedoelt om van A naar B te gaan. 98 procent van Nederland is onverhard. En daar kom ik vaak.
Secundair is een auto bedoelt om personen en/of goederen te vervoeren.
Tertiair zijn luxe zaken......
Mijn nieuwe voorveren passen niet. Bekend verhaal.
viewtopic.php?t=96744
Wat is het verschil tussen comfort, sport, drivers package?
En dan niet gevoelsmatig, maar met harde cijfers..... (1 plus 1 is 2, statistisch gezien is ontwerp logischer dan evolutie. een Toyota Landcruiser is de beste auto, want kan wel van A naar B en gaat 40 jaar mee, dus minder uitstoot. Roken is slecht, maar stilzitten is erger. Dus 86 procent van de beroepsbevolking moet van zijn luie reet afkomen)
Ik heb mijn voorveren vervangen van de 2000 2.0T Dat past niet.
Van de 2003 2.0T past het wel, maar die lijken kleiner. Ik heb 2 zwaar beschadigde spatborden. ( ProdemoNL heeft het over chassis, maar ik vermoed spatborden) De veren van de grossier (Lantinga) zouden moeten passen, maar het loopt aan. Artikelnr klopt wel. Ook OEM.
Dealer, grossier, schandelijk hoge prijzen. Blijft dat, of kan ik beter gewoon een verlagingsset eronder zetten, wetende wat er onder mijn auto zit? Want gelukkig heb ik nog een echte terreinwagen (dus geen XC serie). Anders werd mijn vervoer wel erg beperkt.....
Wat is het verschil? Afmetingen? Kenmerken? Wie????
Helaas voor velen hier, denk ik over auto's in cijfers..
Dus primair is een auto bedoelt om van A naar B te gaan. 98 procent van Nederland is onverhard. En daar kom ik vaak.
Secundair is een auto bedoelt om personen en/of goederen te vervoeren.
Tertiair zijn luxe zaken......