Goed adres voor vervangen van gebroken voorruit 940

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
jnhgm
Starter

Balen,

Net in Vaassen geweest. Timen was bezig maar de Volvo ging fluitend zonder er iets aan gedaan te hebben door de APK keuring heen. (natuurlijk goed onderhouden). Daarna toch even bij Timen langs voor een paar kleine dingetjes.
Kan ik weer een jaar vooRuit (een R) dacht ik.
Alleen mijn vooRRuit (Twee keer R) dacht er anders over. Plotseling een scheurtje vanaf de bovenlijst dat rap groter werd. Gelukkig had ik de APK al op zak.
Scheur waarschijnlijk ontstaan door slechte eerdere reparatie van de ruit waardoor er achter zich roest had gevormd.

Kan natuurlijk naar de Carglass, maar die plakken er natuurlijk wel een nieuwe ruit in, maar kijken ook niet verder.
Daarom de vraag in het forum. Wie heeft ervaring met het vervangen van een gebroken ruit en kan mij vertellen waar ze het met Volvo care uitvoeren.

Ik woon in Almere, maar rij voor een goede vakman graag even om.

Ik ben benieuwd naar jullie advies.

Jan
JRS72
1st Gear member

Balen! Net mijn voorruit van mijn XC70 via een Volvo Dealer laten vervangen. Top geregeld en een mooie originele ruit. Ben verzekerd via Volvo Cars dus de werkzaamheden daar laten uitvoeren was prima.
Volov XC70 T5 FWD 2014
The Mechanic
5th Gear member

Zoek anders even een goede schadehersteller, deze vervangen ook gewoon voorruiten en kunnen de eventuele roest die erachter zit meteen vakkundig aanpakken.
mees
6th Gear member
Contacteer:

Precies, hoe goed mijn dealer het ook gedaan heeft laatst,
als er ellende zoals knobbels roest onder zit, dan bij een schadehersteller om eerst dat aan te pakken.

Ik was (voor iets anders) nogal gecharmeerd van Glasbeek (de naam is toeval) in Waddinxveen.
Zijn bekend met Volvo's!
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”