Pagina 1 van 1

Volvo on call melding

Geplaatst: 05.05.2025 - 21:47
door Achie
Hoi Allemaal,

Sinds kort krijg ik de melding Volvo on call service vereist als ik de auto start. Xc90 my18
De oorzaak begon paar weken terug toen de App ook wat kuren vertoonde ( mij afmelden zonder iets gedaan te hebben bv) Volvo gebeld en advies was App verwijderen en opnieuw downloaden, dit gedaan te hebben werkt de App perfect en geen problemen meer alleen de melding in de auto gaat niet weg.

Zag al een paar uitkomsten hier in op het forum uitlezen met Vida en resetten toevallig iemand in de buurt van Den Haag of Brabant die dit kan doen?

Volvo on call melding

Geplaatst: 06.05.2025 - 07:47
door Longway
Ik krijg sinds vorige week ook deze melding op mijn XC90. Dit schijnt veroorzaakt te worden door de BUB (back up batterij), deze moet volgens Volvo standaard na 8 jaar vervangen worden. Kan met Vida gereset worden ben benieuwd of dit werkt?
Aad

Volvo on call melding

Geplaatst: 06.05.2025 - 11:38
door Achie
Longway schreef: 06.05.2025 - 07:47 Ik krijg sinds vorige week ook deze melding op mijn XC90. Dit schijnt veroorzaakt te worden door de BUB (back up batterij), deze moet volgens Volvo standaard na 8 jaar vervangen worden. Kan met Vida gereset worden ben benieuwd of dit werkt?
Aad
Heb je dit al bij jou opgelost, dan zou ik graag in contact willen komen met iemand die Vida heeft uiteraard tegen betaling.

Volvo on call melding

Geplaatst: 06.05.2025 - 14:28
door Longway
Nee, nog niet opgelost. Wacht op verdere reacties binnen het forum!

Volvo on call melding

Geplaatst: 07.05.2025 - 11:09
door Walter
vaak inderdaad iets met de back up batterij. Even uitlezen bij dealer moet daar duidelijkheid in geven