Pagina 1 van 1

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 17:58
door Ingrid_b
Ik wil net een adres invoeren om naar de auto te sturen, maar ik kan nergens (meer) een adres intypen. Ik heb al gekeken of de app geupdate moet worden, maar dat is niet zo.
Hebben meer Volvo on call-app gebruikers dit probleem?

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 18:43
door Johans60850
Nee bij mij doet de app her nog steeds , locatie tab , waar wilt u naartoe en kan ik nog invoeren en versturen.

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 18:52
door raspaardje
Goed om de app-versie te noemen.
Ik kan het ook niet meer met app-versie 5.58.0 via Android.

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 18:59
door mees
Zelfde versie hier ook
en helaas.
edit: 'lelijke' woorden verwijderd.
Zal wel aan mij liggen: auto-updates ergens uitzetten had ik moeten doen.
Die Eilander doet het zo gek nog niet, zonder smartphone.

Heb wel eens vaker gemerkt: na update, eerst slecht / beperkt.
Week later, alles weer.....
Staat in de wachtrij, naast RTTI.

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 19:09
door vvmark
5.58.0 op iphone werkt zoals het moet. (Kan adressen invoeren en naar de auto versturen).
Misschien een keer de app helemaal afsluiten en opnieuw starten?

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 19:32
door mees
vvmark schreef: 10.07.2025 - 19:09 Misschien een keer de app helemaal afsluiten en opnieuw starten?
Nee, hielp niet. Verwijderen en opnieuw installeren wel.
Dank u.

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 19:34
door lint
Na de laatste app update lukt het bij ons ook niet meer.

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 19:58
door kawaman
Ik had dit ook na de laatste update, verwijderen en opnieuw installeren deed de truc.
Ik ben een Android gebruiker.
Nieuwe lay-out is best wel anders maar wel oké wat mij betreft.

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 10.07.2025 - 20:08
door kawazxr
Hier ook android en inderdaad de app even verwijderen en opnieuw installeren is de truc in deze (thanks).

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 11.07.2025 - 11:59
door raspaardje
kawazxr schreef: 10.07.2025 - 20:08 Hier ook android en inderdaad de app even verwijderen en opnieuw installeren is de truc in deze (thanks).
+1

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 11.07.2025 - 12:29
door BraboFrits
Tja, de app blinkt niet uit in degelijkheid...
Wil de Volvo Car app verlengen maar loop in dat proces vast. Ik moet een nieuwe (betaal)kaart toevoegen (geen idee waarom, creditkaart is al gekoppeld), vervolgens moet ik in een nieuw scherm een emailadres toevoegen en dan kom ik dat scherm niet meer uit. Volvo helpdesk gebeld maar die komen niet verder dan het advies om het later nog eens te proberen. Vandaag lukt het opnieuw niet. Ik gebruik Android versie 5.58.
Dat moet toch beter kunnen denk je dan...

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 11.07.2025 - 13:43
door Ingrid_b
Dank voor jullie reacties. Ik gebruik versie 5.58.0 op Android. Ik had al gekeken of er misschien een update was in de Playstore, maar die was er niet.
Voor mijn werk moet ik vaak naar nieuwe adressen en dan vind ik het superhandig dat ik voor vertrek zo'n adres al naar de auto kan sturen.

App verwijderen en opnieuw installeren ga ik zo meteen even doen. Fingers crossed dat bij mijn app ook helpt :) Ik ben in elk geval blij, dat ik niet de enige ben, die het probleem heeft, haha.

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 11.07.2025 - 13:47
door Ingrid_b
Yes! Nu kan ik weer een adres invoeren. Bedankt voor jullie hulp en reacties!

Adres invoeren in Volvo app kan ineens niet meer?

Geplaatst: 11.07.2025 - 16:56
door Ingrid_b
BraboFrits schreef: 11.07.2025 - 12:29 Tja, de app blinkt niet uit in degelijkheid...
Wil de Volvo Car app verlengen maar loop in dat proces vast. Ik moet een nieuwe (betaal)kaart toevoegen (geen idee waarom, creditkaart is al gekoppeld), vervolgens moet ik in een nieuw scherm een emailadres toevoegen en dan kom ik dat scherm niet meer uit. Volvo helpdesk gebeld maar die komen niet verder dan het advies om het later nog eens te proberen. Vandaag lukt het opnieuw niet. Ik gebruik Android versie 5.58.
Dat moet toch beter kunnen denk je dan...
Toen ik moest verlengen lukte het ook niet via de app. Toen heb ik het bij de Volvo-dealer verlengd. Dat ging wel soepel.