Vanmorgen reed ik thuis weg, niets aan de hand. Electromotor deed gewoon rustig zijn ding niks aan de hand.
Na 30KM zet ik de auto stil, kom terug van boodschappen en wil wegrijden en de electromotor begint ineens wat de krassen/schaven voor echt 0,5seconde en dan bij naar voren rollen even niet, vervolgend weer wel.
Het is dus niet als de band/wiel op een bepaalde stand staat dat hij ergens aanloopt. Het wiel gaat wel meerdere keren rond en dan krast hij weer.
Af en toe gaf mijn display een ESP melding aan dat de achteras aan het slippen was, dit is echter niet zo want iemand die mee was heeft naast de auto gekeken en gezien dat het wiel gewoon normaal draaide, ook toen het geluid kwam.
Al met al dus de sleepdienst gebeld en die wist het ook niet dus meegenomen naar hun depot. Maandag richting MuddeKok met de auto...
Iemand al eens zo iets gehoord of meegemaakt? En wat was het toen? Laten we niet hopen dat het een defecte electromotor is...
Heb auto ook meerdere keren langere tijd afgesloten om hem te resetten maar niets had effect.
Volgens de berger deed hij het alleen toen hij naar voren reed, en bij het naar achteren rijden niet. (zelf niet gedaan dus dat moet ik van hem aannemen)