Pagina 1 van 1

Wel of geen Volvo on Call?

Geplaatst: 27.08.2025 - 21:46
door daan256
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Volvo XC90 T8 uit December 2015.
Heerlijke auto en super blij mee.
Nu probeer ik om de auto aan de Volvo Cars App toe te voegen maar andere zaken dan een beurt bestellen zie ik niet.
Ik begrijp dat je een abonnement nodig hebt maar ik vraag mij af of de wagen de benodigde hardware heeft.
Kan iemand mij vertellen welke hardware ik zou moeten hebben om Volvo on call te ondersteunen/gebruiken?

mvg,
Daan.

Wel of geen Volvo on Call?

Geplaatst: 28.08.2025 - 08:38
door Gouwe
Prachtige wagen al zeg ik het zelf. Hier exact zo een.
Als jij een NL'se XC90 hebt mag je er wel van uitgaan dat jij VOC hebt. Zie deze link of je het knopje uit de afbeelding ook hebt (zit boven de spiegel): https://www.volvocars.com/mt/support/ca ... 10c8b6828/
Hier kun je info vinden over hoe je e.e.a. werkend kunt krijgen: https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... 10ff9755c/
Succes!