Volvo geeft elke koper van een Volvo V60 Plug-In Hybrid een 1 op 1 rijtraining van ruim 1 uur @MarkMaaskant

Iemand hier al iets van vernomen? Zal het zinnig zijn of gewoon rustig rijden, anticiperen en laten rollen.
Zie afbeelding. Denk dat ProDrive je wel wat tips kan geven die kans op te gaan.‏@WJvanNiekerk
Gewoon 1,9 liter per 100 kilometer #gemiddeld met de #volvo #v60 #phev #zuinigerdandefolder
Kun je iets vertellen hoe dat ging?
Hier precies hetzelfde, maar na het halen van de PIH bij Broekhuis na de recall, schijnen de postduiven met iets (wat met de training te maken heeft) onderweg te zijn.Paul schreef:Ik heb een mail gestuurd daarop kreeg ik een mail, waar ze mijn telefoonnummer vroegen.
Toen niks meer gehoord.
Dus ik ben zelf maar gaan spelen met de auto
Kom op nou Roald! Je begint nu echt te lullen als een Volvo-rijder!RoaldH schreef:Vandaag de training gehad van Michael (van Prodrive). Vond het erg leerzaam. Het gaat niet alleen om uitrollen, maar juist om anticiperen, snelheid op tijd aanpassen, lichtjes remmen en rustig versnellen. Ik heb veel kunnen experimenteren met accelereren dmv de cruisecontrol (vanaf 60 km/h, telkens 1 km/h erbij) en toch electrisch blijven rijden. Hij gaf me tips om ver vooruit te kijken (wat is de kleur van het verkeerslicht in de verte, hoeveel verkeer rijdt er en de kijkhoek te vergroten in de bocht). Al met al een aanrader.
Bedankt Michael!
Hahaha. Precies de reactie die ik had verwacht.Superfunky schreef: Kom op nou Roald! Je begint nu echt te lullen als een Volvo-rijder!
Gassen met dat ding en lol maken met dat ding! Dat andere doe je maar als je oud en versleten bent![]()
!
Pffff, gelukkig!!! Schrok me kapot!RoaldH schreef: Gelukkig neemt de petrolhead in mij de overhand. Niets is zo verslavend om (als er ruimte is) te genieten van de Power stand bij het invoegen op de snelweg of op een bochtige weg. Wat dat betreft is electrisch rijden redelijk emotieloos.Als ik een hypermiler was, stond er wel een Prius Plugin of Leaf voor de deur.