Total Quartz 9000 Future NFC 5W30. Dus dat zit er nu ook al jaren in mijn V70.

Even een snel gekeken en zit dan op 7 euro per liter. Dat past mij al beter.
voor een 2.5D(tdi) werd zekers geen 0w30 voorgeschreven.Thijs schreef:Jawel, zoals voorgeschreven. Hij deed het er prima op.toppertje schreef:thijs, je meent toch niet serieus dat je 0w30 in je oude 2.5D deed? :-k
Onbekend merk? Dat menen jullie toch niet?Thijs schreef:AlexV70, oilcenter.de of oildrop.de hebben shell staan voor ongeveer die prijs. Waarom dan een "onbekend" merk nemen?
Echt wel!toppertje schreef:voor een 2.5D(tdi) werd zekers geen 0w30 voorgeschreven.Thijs schreef:Jawel, zoals voorgeschreven. Hij deed het er prima op.toppertje schreef:thijs, je meent toch niet serieus dat je 0w30 in je oude 2.5D deed? :-k
10w40 en anders evt 5w40
Nog even uitgezocht, bestaan al sinds 1894. Dan moet je toch wel iets goeds doenAlexV70 schreef:Onbekend merk? Dat menen jullie toch niet?Thijs schreef:AlexV70, oilcenter.de of oildrop.de hebben shell staan voor ongeveer die prijs. Waarom dan een "onbekend" merk nemen?
Welke dan wel? Ik ging er nu even van uit dat dit hem was eigenlijk..edraket schreef:Dat is niet de 2.5TDI motor Thijs.