Laadvermogen USB
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Die krijg jij toch wel zo gepimpt dat ie mooi is ?Superfunky schreef:Maar Niels, die had ik echt never ever gekocht! Wat een lelijk hok! (Sorry voor iedereen die ik nu beledig!) Had me bovendien m'n huwelijk gekost en ik ben niet eens getrouwd!NielsPHEV schreef:V60 met drie kindertjes is inderdaad krap, jammer dat Volvo het originele plan van de PHEV heeft verandert naar de V60
Ik vind een V70 R- design overigens mooier dan een V60 maar misschien ben ik daarom overigens niet getrouwd
-
- 2nd Gear member
Als je de telefoon laadt zal de accu van de oplader leger gaan. Als je de batterij altijd verbonden houd dan zal deze weer opladen.tomtom schreef:Dat kan toch nooit werken? Als je uitgangsstroom onvoldoende is (vanuit de USB) kun je toch niet zomaar meer genereren door dit laadstation?
- Superfunky
- 5th Gear member
Da's niet zo'n gek plan. Het pack zal weliswaar steeds verder leegraken gedurende het gebruik van de HDD, maar zal weer volraken als de schijf uitstaat. Je kunt dus een flinke tijd mee vooruit. Tevens heb je dan altijd een pack voor buiten de auto bij de hand. Best handig. Dank voor de tip, ik houd het in gedachten.gebla schreef:Als je de telefoon laadt zal de accu van de oplader leger gaan. Als je de batterij altijd verbonden houd dan zal deze weer opladen.tomtom schreef:Dat kan toch nooit werken? Als je uitgangsstroom onvoldoende is (vanuit de USB) kun je toch niet zomaar meer genereren door dit laadstation?
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Heb zo'n soort pack van een ander merk die moet je wel telkens aanzetten om te voeden naar de gebruikers, je kunt hem dus niet wegbouwenSuperfunky schreef:Da's niet zo'n gek plan. Het pack zal weliswaar steeds verder leegraken gedurende het gebruik van de HDD, maar zal weer volraken als de schijf uitstaat. Je kunt dus een flinke tijd mee vooruit. Tevens heb je dan altijd een pack voor buiten de auto bij de hand. Best handig. Dank voor de tip, ik houd het in gedachten.gebla schreef:Als je de telefoon laadt zal de accu van de oplader leger gaan. Als je de batterij altijd verbonden houd dan zal deze weer opladen.tomtom schreef:Dat kan toch nooit werken? Als je uitgangsstroom onvoldoende is (vanuit de USB) kun je toch niet zomaar meer genereren door dit laadstation?
-
- 4th Gear member
schopje;
iPad laadt via een normale (500 mA) poort. Wel in de sluimerstand zetten. Zie: http://support.apple.com/kb/HT4060?view ... cale=nl_NL
iPad laadt via een normale (500 mA) poort. Wel in de sluimerstand zetten. Zie: http://support.apple.com/kb/HT4060?view ... cale=nl_NL
- Superfunky
- 5th Gear member
Heb je dat getest bij de PiH?v60pih schreef:schopje;