Dat zal puur gevoel zijn, het kastje verandert alleen maar het gedrag van het gaspedaal.
Wil je de acceleratie willen verbeteren zijn er nog altijd extra pk's nodig.
Dat zal puur gevoel zijn, het kastje verandert alleen maar het gedrag van het gaspedaal.
En de bak blijft even traag... De respons kan ik ook aanpassen (MY21) via de dynamic stand bijvoorbeeld. Dan reageert de pedaal ook veel sneller, maar dat triggert ook de bak...
Ik weet natuurlijk niet of het hetzelfde is, maar ik heb het idee dat het de mild hybrid is en hoe snel die bij de les is.Pauln schreef: ↑18.02.2024 - 09:24 Bedankt voor je reactie.
Mijn B3 is 3 weken oud en heeft dus volgens mij de laatste software. Een eco stand heeft hij niet of ik heb hem nog niet gevonden
Ik merk ook het volgende;
Als ik volgens optrek lijkt het wel alsof de automaat eerst op moet spoolen voordat de auto in beweging komt. Is dit bij jou ook zo?
Klinkt mij niet geheel logisch. Als je bak het zelfde vermogen veel sneller oppakt win je toch milliseconden dan een bak die halve sec vertraging heeft bij het intrappen van het gas?
Herkenbaar. De bak is veel te traag, schakelt vaak 3 keer terug ipv meteen de juiste versnelling te pakken enz.BCBOSS schreef: ↑19.02.2024 - 10:17Klinkt mij niet geheel logisch. Als je bak het zelfde vermogen veel sneller oppakt win je toch milliseconden dan een bak die halve sec vertraging heeft bij het intrappen van het gas?
Heb soms het idee de bak echt 1 sec vertaging heeft met een tussensprint als ik het gas volledig indrukt. Als dat wegvalt ben je toch ook ene seconden sneller op het punt waar je heen accelereert.
Zal geen mega verschillen zijn van een seconden maar kan me voorstellen met een sneller reagerende bak dat er wel wat gewonnen word.
Ik vraag mij oprecht af of die vertraging gaat verdwijnen tijdens een tussensprint.BCBOSS schreef: ↑19.02.2024 - 10:17Klinkt mij niet geheel logisch. Als je bak het zelfde vermogen veel sneller oppakt win je toch milliseconden dan een bak die halve sec vertraging heeft bij het intrappen van het gas?
Heb soms het idee de bak echt 1 sec vertaging heeft met een tussensprint als ik het gas volledig indrukt. Als dat wegvalt ben je toch ook ene seconden sneller op het punt waar je heen accelereert.
Zal geen mega verschillen zijn van een seconden maar kan me voorstellen met een sneller reagerende bak dat er wel wat gewonnen word.
Dat gaat dan weer lastig worden, want dat is niet beschikbaar voor een B3/4. En voor zover ik weet ook bij andere tuners niet
Dat klopt idd.
heb ik niet gedaan: gewoon contact af, gaspedaal losvijzen, stekker losmaken, Heico ertussen, pedaal vastvijzen en dan contact pas aanzettenjhniesten1 schreef: ↑06.05.2024 - 16:27 Hoi,
In de handleiding staat dat je de accu los moet halen. Is dat bij een b5 de hulpaccu onder de motorkap?