Dit snap ik inderdaad ook niet! Ik heb de pedalen weliswaar als verjaardagscadeau gekregen, maar begreep dat de kosten inderdaad bijna 100 euro waren! En dan heb ik er zelfs maar 2....
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Die 100 euro is zeker incl montage. Hoewel het dan is het nog niet te begrijpen is want het is 5 minuten werk. (voor Summum 3 minuten, pedaaltje minder hè)
Toch is er enorm verschil tss 82 excl en 28 excl of is het een typo ?!
Als je natuurlijk een sportstuurwiel neemt kan je dit zelf niet monteren (gezien de airbag en zo), maar een pedaalsetje kan iedereen toch wel monteren.
Wij hebben ook maar 30 euro betaald voor een setje pedalen afgelopen september. Deze stond toen ook voor bijna 100 euro in de prijslijst van de c30 (waren officieel nog niet leverbaar voor de v50). Ik dacht ook dat het een fout was van de dealer, maar dit was toch echt de prijs. Waarschijnlijk maken sommige dealer meer winst dan andere
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift.Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4
Vraagje; die lakstift heb je die niet gehad bij de aflevering? Ik trouwens ook niet hoor, maar ik vraag me nog steeds wel eens af of dat niet zo had moeten zijn. Zelf bij me vorige opeltje zat een lakstift.
S40 2.0D editionII. Titanium Grey pearl 17'' Zaurak Offblack
kennethbril schreef:pieter gaan we samen ni bestellen over de grens bij een volvo garage lol . voor da geld wil ik wel eens rijden . en dien actuning.nl ruled wel
hmm
als ik in NL kom en er is een volvo garage open en ik krijg ze daar voor 38 € dan koop ik ze daar wel ze !!
Damn, ik wist dat ik iets vergeten was te vragen. De dealer vond het trouwens binnen een minuut. Ik zal de partners wel vragen als ik weer bij de dealert kom.
Firechief schreef:Wat bedoel je met USB Carkit en Ipod Carkit??? heb je hier afbeeldingen van en ben je zeker dat het past op MY07??
Firechief
Kabeltje in de armsteun om de MP3 spelers van verschillende makelij te koppelen. Ik heb het zelf besteld (voor een MY07). Als het ingebouwd is volgen foto's in een ander topic.