Hallo,
Ik ben bezig met het verwisselen van het interieur van mijn 240 Estate. De vloerplaat van de bagageruimte van mijn huidige auto heeft vooraan de bagageruimte (vlakbij de bumper) een metalen strip met aan allebei de kanten een metalen driekhoek. Bij mijn donorauto ontbreken de metalen driehoekjes echter...
Wie heeft toevallig nog een vloerplaat (inclusief "luikje") in het zwart liggen of weet hoe ik op een verantwoorde wijze van de vloerplaat van mijn donorauto de hoekjes kan verwijderen ?
Bedankt,
Stefan
Afwijkende vloerplaat bagageruimte 245
-
- Starter
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Starter
- Contacteer:
Hallo Vilvi,
Ik heb zeker interesse in de vloerplaat met de hoekjes. Wat wil je er voor hebben en hoe kan ik met je in contact komen ? Ik zou graag zaterdag willen komen kijken en (afhankelijk van de prijs) ook willen kopen.
Groet,
Stefan
Ik heb zeker interesse in de vloerplaat met de hoekjes. Wat wil je er voor hebben en hoe kan ik met je in contact komen ? Ik zou graag zaterdag willen komen kijken en (afhankelijk van de prijs) ook willen kopen.
Groet,
Stefan
-
- 3rd Gear member
Misschien dat je alles liever origineel wil houden, maar als je de twee driehoekjes vlakbij de slotplaat eraf schroeft zul je zien dat de vloerplaat van het jongere model best goed op zijn plaats valt; steekt achteraan maar een fractie omhoog.