Ik wil een V70 uit zweden importeren, wie heeft hier ervaring mee en wat handige en bruikbare tips?
Het liefst zou ik er heen vliegen en terug met de aangeschafte V70 terug rijden.

Ik heb wat tips uit zweden, maar die zijn vrij omslachtig.
dat is inderdaad een goede oplossingHuskvarna schreef: Dus als ik het goed begrepen heb kan ik een auto in zweden kopen en op haar naam zetten, de auto met zweedse platen naar nederland rijden.
nee, dat is het verneukeratieve van de nederlandse belasting wetgeving ... ze staat in Nederland ingeschreven en dus belastingplichtig is Nederland ... en mag dus net als een Nederlander (zij is Nederlands ingezetene) ook alleen met slechts een huurauto enkele dagen in Nederland rijden.Huskvarna schreef: (Ik neem aan dat ze in een auto met zweedse platen mag rijden, ondanks dat ze in nederland staat ingeschreven)
je kunt denk ik gewoon van je huidige nederlandse verzekeringsmaatschappij gebruikmaken ... die kan de auto op chassisnummer al verzekeren, gewoon ff bellenHuskvarna schreef: Weet je toevallig ook of je de auto in zweden dan voor een week kan verzekeren?
tja, dan sta je in Växjö, dan moet je nog naar HuskvarnaHuskvarna schreef: Vliegticket van vaxjo naar weeze (D) kost in jauari 0,01 euro ex. belasting.![]()
jaså ... det är trevligtHuskvarna schreef: Mina svarforaldrar bor i huskvarna, so jag har en adress i Sverige.
Ik denk het wel, maar had je mischien ook nog iets toe te voegen waar ik wat aan heb?Ben ik de enige die dat zweedse gezwets niet begrijpt?
Dat kan ik je vertellen als de ondertiteling voorbij is gekomen...Huskvarna schreef:Ik denk het wel, maar had je mischien ook nog iets toe te voegen waar ik wat aan heb?Ben ik de enige die dat zweedse gezwets niet begrijpt?
wat wil je nog meer weten dan?Huskvarna schreef: Ik denk het wel, maar had je mischien ook nog iets toe te voegen waar ik wat aan heb?