Bigfoot schreef:mooi hoor!
maar je link vanuit het andere topic klopt niet
Sorry! Reeds hersteld.
Zeeeeer mooi gedaan, niet te onderscheiden van T6 aan de achterkant, proficiat.
Welke uitlaat hebben ze dan gemoneerd en vanaf waar, mss een foto van de onderkant als ie eens op een brug staat ofzo ??
Maakt dit ook en ander geluid ?
Hier een foto die ik zojuist maakte vanaf de straat, daar kun je het al iets beter op zien. Aan de uitlaat is niets veranderd, ze hebben alleen de twee kromme (standaard)pijpjes (eindstukken) op de twee achterste dempers eraf geslepen en er vervolgens twee originele eindstukken van een T6 opgelast. Die eindstukken bestaan uit een kort stalen pijpje met een chroom sierstuk en passen gewoon op de flens van de standaard demper. Wel opletten dat je de oude eindstukken zo dicht mogelijk bij de demper doorslijpt (dus min of meer dwars door de lasnaad); alleen dan blijft er nog net genoeg flens over waar het nieuwe eindstuk op vast gelast kan worden.
Aan het geluid verandert op die manier niets, hoeft ook niet want ik ben geen sjonnie...
Mooi hoor, alleen jammer een T6 met trekhaak.
Tja, ik moet ook nog af en toe de boot trekken... Trouwens, in de Volvo brochures zie je ook steeds T6-en met trekhaken... lijkt me ook een prima kar-trekker.
Maar je hebt wel gelijk; zonder trekhaak is mooier. Daarom heb ik voor een afneembare gekozen en heb ik de afdekkap zo onzichtbaar mogelijk gemaakt.
New V70 2.5T momentum, M6, oyster grey, mobility, family, security, winter, schuifdak, 17"; spartes, -3cm heico, T6 look