Huidige status:
Voor de deur staat mijn Volvo S60 met HU-803, PA-200 versterker en 9 high-performance speakers. Ín deze Volvo staat een doos met een volledige Premium speakerset en een PA-300 versterker.
Gewenste situatie:
Premium set uit de doos -> inbouwen in auto. High performance set uitbouwen -> in de doos.
Beschikbaar:
Standaard gereedschapset, isolatietape, koffie, zin om te klussen, twee rechterhanden en een vrije zondagmiddag/avond.
Valkuilen:
Niet genoeg tijd om klus af te maken (8 productieve uren tot zonsondergang) met als resultaat een paar dagen rondrijden met een gedemonteerd interieur. Ook loop ik het risico op beschadiging van interieurdelen, of kwijtraken/beschadigen van cruciale clipjes/palletjes, zonder even naar de dealer te kunnen.
Concrete vraag:
Überhaubt aan beginnen of niet?
M'n vingers jeuken, maar m'n ratio zegt me dat ik met die jeukende vingers eerst maar 'ns achter m'n oren moet krabben en het beter moet voorbereiden/plannen.
Aanbod:
In het kader van nooit geschoten is altijd mis:
Heeft iemand zin om in de auto te springen naar Utrecht om me vanmiddag/vanavond mee te helpen met deze klus?
Vergoeding nader te bepalen, enkele voorbeelden: eeuwige dank, een vergelijkbare wederdienst op een later tijdstip, een extreem lage overname prijs voor een complete High-Performance speakerset + PA-200, een geldelijke vergoeding, of een vergoeding in natura middels gadgets die ik in de kast heb liggen.
addertje: nu of nooit!