In deze wagen zit een HU803 installatie. Echter blijkt dat er in de achterportieren en de D-stijl geen speakers zitten. Wie kan me zeggen wat er standaard bij deze installatie zit?
arnoud. schreef:Ik denk dat het dan een naderhand geinstalleerde 803 is, want deze werd alleen in High Performance of Premium configuratie geleverd, en die hadden echt wel speakers in de achterdeuren en in de D-stijlen.
Ik weet het, ik heb er ook even over zitten denken of ik het zo zou formuleren, maar de topic starter heeft een V70 hè?aertssenhjc schreef:arnoud. schreef:Ik denk dat het dan een naderhand geinstalleerde 803 is, want deze werd alleen in High Performance of Premium configuratie geleverd, en die hadden echt wel speakers in de achterdeuren en in de D-stijlen.
dan snap ik dit niet helemaal.
aertssenhjc schreef:arnoud. schreef:Ik denk dat het dan een naderhand geinstalleerde 803 is, want deze werd alleen in High Performance of Premium configuratie geleverd, en die hadden echt wel speakers in de achterdeuren en in de D-stijlen.
dan snap ik dit niet helemaal.
Wat je nodig zult hebben is:aertssenhjc schreef:Misschien ff off-topic (of niet):
Ik belde laatst naar volvos.nl en die wisten mij te vertellen dat een conversie van 603 naar 803 moeilijk is omdat niet alle bekabeling aanwezig zou zijn. wat is jou ervaring hiermee?
is het plug and play? Ik wil namelijk ook die set hebben met alle premium boxen.
12 stuks? waar zitten die dan allemaal? ik tel er maar 9.arnoud. schreef:Wat je nodig zult hebben is:aertssenhjc schreef:Misschien ff off-topic (of niet):
Ik belde laatst naar volvos.nl en die wisten mij te vertellen dat een conversie van 603 naar 803 moeilijk is omdat niet alle bekabeling aanwezig zou zijn. wat is jou ervaring hiermee?
is het plug and play? Ik wil namelijk ook die set hebben met alle premium boxen.
HU803 zelf
Alle Premium speakers (12)
centre speaker + kabel naar HU
PA300 versterker + kabel van HU naar versterker (DIN stekker) en terug naar kabelboom speakers (grijze stekker)
Als je zonder de surround speaker wilt werken kun je ook gewoon je HU603 houden...
Drie in elke voordeur (bas, mid, tweeter)aertssenhjc schreef:12 stuks? waar zitten die dan allemaal? ik tel er maar 9.