Natuurlijk snel even kijken! Zie foto's:

De teksten (C30, T5..) moeten nog allemaal van de achterkant af worden geföhnd en na een poetsbeurt hoop ik hem eind deze week op te halen! Dan wordt het wel tijd voor een degelijke fotoshoot!
En het blijft leuk bij de stoplichten zo'n sleeper. Want dat is het eigenlijk (naar mijn mening). Nogmaals veel plezier ermee... Je zult tevreden worden.wllmzz schreef: EDIT: ik hou niet zo van die emblemen op de achterkant.. t5.. v70R awd.. etc etc.. niet echt mijn ding.. heb ze liever zo clean as possible.
Gave bak met een heerlijke motor, kan ik inmiddels uit ervaring zeggenwllmzz schreef:Bedankt iedereen voor de reacties!!! Ik ben er zelf ook erg blij mee. Vind alleen dat hij erg "hoog op de pootjes" staat. Bij de bestelling werd mij verteld dat de extra verlaging van het R-designpakket niet mogelijk is met de 18 inch velgen... Toch vind ik dit een vreemd geval.. naar mijn mening moet 3 cm verlagen makkelijk kunnen... het ligt alleen aan het comfort wat ik dan nog over houd..
hoe dan ook.. nog even informeren dus!
Mooie bak, ja rutger is die jongere jongen.wllmzz schreef:Ej medetukkerT inderdaad bij Furness in Hengel. niet bij Rutger maar bij Harry. Rutger is die jongere jongen? Die heeft me zaterdag de sleutels gegeven om hem even te komen bekijken...
jij hebt hem al opgehaald? Best een idee voor een gezamenlijke shoot, haha.. de witte broertjes