Ik gebruik de bekerhouders nu als prullenbak en mis dus de rol-jalouzie.

Alleen wat moet hier allemaal voor worden aangepast?
Heeft er iemand ervaring met deze aanpassing?
Dus, van dit (2007):

naar dit (2008):

DSTC knopje heb ik niet... deze functie zit al in de boordcomputer.Paul schreef:Ik denk dat die kosten hoger zijn dan dat je hem inruilt voor een nieuwere C30.
En waar laat je je DSTC knopje? Dit zit namelijk zometeen op je boordcomputer en niet meer met het knopje in het middenconsole.
Ok, dat wist ik niet.Rob Bakker schreef:Als het om het rolluikje gaat zou er een van de eerste series van de C70new in moeten passen.
Heb wel vaker de aanpassing van bekerhouders naar een met rolluik gezien.
Zie ook http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=7 ... 70+rolluik
Dus, toch geen oplossing.bart simpson schreef:daar zit alleen haast geen ruimte onder
Dat kan natuurlijk ook. Alleen had ik niet verwacht dat ik de eerste zou zijn met dit idee. Schijnbaar is niemand zo gek om het te doen!Paul schreef:Dan zou ik bij je dealer even naar het magazijn lopen en kijken of ze tijd hebben om even al die onderdelen op te schrijven en te bestellen. Moet wel lukken, in beide gevallen kan dat ding er namelijk gewoon uit.
Paul schreef:TOP!!
Summum schreef:Knap stukje huisvlijt!
Bart schreef:Keurig gedaan!
Exeres schreef:Dat is wel een héle knappe update!
Allemaal bedankt!rsnhakan schreef:Nice!
Nou, wie er nog wat "tunnelconsole" onderdelen nodig heeft moet maar even contact opnemen.rsnhakan schreef:Dat kun je zo op www.volvo-plaza.nl zetten
Thanks!fredhead schreef:Dat ziet er wel onwijs netjes uit zeg