Na een tijdje te hebben rondgekeken bij diverse merken (Alfa, Toyota, Honda) etc. En diverse proefritjes met o.a de Giulietta toch maar weer eens de Volvo showroom binnen gestapt, in eerste instantie voor de V50, maar toch weer aangetrokken tot de C30, blijft een mooi ding zeg!
Echter heb ik wat practische vragen, en waar deze beter te stellen dan hier

- Kan de achterbank volledig plat? (vlakke laadvloer?)
- Past er een racefiets in? (zo ja, hoe? (met alle wielen los? of?))
- Zijn er mensen met ervaringen op vakantie, 2 personen, tentje the works, hoe makkelijk is dat?
- Of de auto bij jullie bevalt hoef ik denk niet te vragen, maar vinden jullie hem practisch? (ook na 3 jaar?)
Bij de D2 is een trekhaak gelukkig gewoon mogelijk, dus het hoeven geen breekpunten te zijn, wel goed om eens wat ervaringen te horen van ervaren C30 rijders.
Alvast dank!

[Edit 1]
Hoe denken jullie over het hebben van de Xenon optie? bied dat echt meerwaarde? ik heb er zo mijn twijfels over, wie kan / durft hier iets over te roepen?
[Edit 2]
Na de offertes terug te hebben gekregen van de lease maatschappij viel de Summum, vanwege overscheiding budget, helaas af.
De Configuratie is als volgt:
Volvo C30 D2 Momentum
Titanium Grey metallic lak & onderpanelen.
5HNH Leksand Offbl.-Blond/ Offblack/ Offblack
+ Pro Line
+ 17" Serapis velgen
+ Interior Styling pack
+ Trekhaak afneembaar (Volvo)
+ Winterbanden regeling
Deze gaan we indienen en het proces verder in gang zetten! Houd jullie op de hoogte!
[edit 3]
Plaatjes vanuit de configurator toegevoegd.
[edit 4]
Joepie!
Vandaag een belletje gehad van de leverende dealer! Maandag 10 Januari 2011 om 10:00 gaan we de Alfa 147 inleveren en de C30 meenemen!
Dat word nog een lange maand....