T3 R-Design, hij is er..

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
remcohe
1st Gear member

25 april op de bestelknop gedrukt, na het hele handtekeningen circuit op 14 mei daadwerkelijk door de dealer besteld en op 15 juni afgeleverd:

T3 R-Design Saphire black,
Businespack pro,
R-Design plus line,
Driver Support line,
Dynamic line,
Scandinavian line,
Premium sound,
Kantelbare zitting bestuurders stoel,
Neerklapbare passagiers stoel,
Volvo Alarm, keyless start + drive,
Verlichtingspack 2,
Spiegel kappen in carroserie kleur,
Zonder model- en motoraanduiding,

Ik ga zn voorganger Golf 5 GTI en de voorloop auto MB A200 AMG snel vergeten.

De eerste kilometers staan op de teller en wat een fantastische auto.
De fabriek heeft wel een enorme misser gemaakt, de bekleding is verkeerd geleverd, leer/alcantara ipv volledig leer. Oogt mooi maar is minder praktisch, deze week overleg met de dealer hoe t op te lossen, waarschijnlijk moet de auto terug naar Gent en ben ik m 3 weken kwijt..... :-(
lint
Geartronic member

Dat is niet zo mooi dat verkeerde interieur, maar zo te lezen gaat het helemaal goed komen!
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Paul
Geartronic member

De specs klinken fantastisch! Ik denk dat je 1 van de eerste MY14 rijders hier op het forum bent (en ik denk trouwens ook hier buiten!)

Maar dit vraagt om plaatjes!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
twcoolen
3rd Gear member

Mooie samenstelling, jammer van het interieur. Ik ga ervan uit dat de dealer het netjes voor je oplost.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
Morri
2nd Gear member

Balen zeg...
ik wilde juist deze bekleding combi leer / nubuck, maar dat kon niet in combi met het plus line pakket.

Waarom is het minder praktisch als ik vragen mag?
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
remcohe
1st Gear member

Ik wilde eerst ook leer/nubuck, omdat volledig leer wat glad kan zijn met name in de bochten. Alhoewel ik die ervaring had met een testrit in de summum uitvoering en de stoelen van de R-Design zijn nog meer gevormd en houden je wel op je plek. De combi staat wel heel erg mooi. Echter mn voorloop auto had dezelfde combi en het is wel erg besmettelijk en het trekt vuil aan als een magneet. Vandaar dat ik toch liever volledig leer wil. Maar nu je dit weet dat dit wel op de R-Design kan (als vergissing) moet het mogelijk zijn dat jij wel krijgt wat je wil. ;)
remcohe
1st Gear member

Bij deze een fotootje als ik tijd heb zoek ik een betere achtergrond en zal ik een fatsoenlijke camera gebruiken, maar dit geeft alvast een idee :)

Vandaag de dealer gesproken, ze gaan uit een voorraad auto de stoelen en bank halen en overzetten, dan ben ik mn auto maar 2 dagen kwijt. Wel een heftige ingreep... Ik hoop maar dat ze voorzichtig zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
guidov
2nd Gear member

remcohe schreef:Bij deze een fotootje als ik tijd heb zoek ik een betere achtergrond en zal ik een fatsoenlijke camera gebruiken, maar dit geeft alvast een idee :)

Vandaag de dealer gesproken, ze gaan uit een voorraad auto de stoelen en bank halen en overzetten, dan ben ik mn auto maar 2 dagen kwijt. Wel een heftige ingreep... Ik hoop maar dat ze voorzichtig zijn.
Dat is mooi balen. Wel mooi config. Veel veilige en plezierige kilometers.
En dan wel hopen dat die leren passagiers stoel kantelbaar en neerklapbaar is.

Vraagje; heb jij ook voor zwarte spiegelkappen gekozen?
Morri
2nd Gear member

Ik twijfel ook nog om zwarte kappen te nemen i.p.v. de zilveren...
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
remcohe
1st Gear member

Ik heb idd zwarte spiegelkappen gekozen, ik vond het zilver veel te bling bling icm zwart. Op rebel blue vind ik het wel passen, maar die kleur durfde ik niet aan ;-)
remcohe
1st Gear member

Ik heb een vraag over de afwerking van het interrieur. Als je de volledig lederen versie hebt (R-Design plus line), van welk materiaal is dan de bekleding van de middenarm steun, de handgrepen van de portieren en de wangen in de portieren?

Ik heb nu de indruk dat dit bij mij kunstleer is.
V40Rdesign
2nd Gear member

Is altijd kunstleer ook als volledig leer hebt. Alleen het zitvlak van de stoelen zijn van echt leer.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
remcohe
1st Gear member

Thnx, wel een beetje heel erg jammer. Ik had gedacht dat het leer zou zijn, mede omdat ik ergens foto's had gezien van een V40 waar achteraf donker bruin leer in was gezet. Daar hadden ze de wangen en handgrepen kennelijk gelijk mee gepakt.
HakanC
3rd Gear member

Mooi mooi :)
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Mooie auto hoor!
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
zakraket
4th Gear member

remcohe schreef:25 april op de bestelknop gedrukt, na het hele handtekeningen circuit op 14 mei daadwerkelijk door de dealer besteld en op 15 juni afgeleverd:

Businespack pro,
R-Design plus line,
:-(
Beetje een dubbelpost, maar ik heb ongeveer dit besteld (maar D2) en nog wat andere zaken, maar niet de kantelbare zitting als optie. Volgens de dealer zit dat inbegrepen in de electische stoel van het R-designpluspakket. Maar ik twijfel sterk of de kantelbare zitting uiteindelijk op mijn auto komt.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
remcohe
1st Gear member

Beetje een dubbelpost, maar ik heb ongeveer dit besteld (maar D2) en nog wat andere zaken, maar niet de kantelbare zitting als optie. Volgens de dealer zit dat inbegrepen in de electische stoel van het R-designpluspakket. Maar ik twijfel sterk of de kantelbare zitting uiteindelijk op mijn auto komt.
Wat ik begreep van mijn dealer is dat de kantelbare zitting en lende steun niet standaard zijn. Ik heb ze bewust als optie er bij genomen.
HakanC
3rd Gear member

zakraket schreef:
remcohe schreef:25 april op de bestelknop gedrukt, na het hele handtekeningen circuit op 14 mei daadwerkelijk door de dealer besteld en op 15 juni afgeleverd:

Businespack pro,
R-Design plus line,
:-(
Als je elektrisch verstelbare bestuurdersstoel krijgt, zit daar in alle gevallen verstelbare lende steun + kantelbare zitting bij.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
zakraket
4th Gear member

Top! Die heb ik als onderdeel van het R-designplus :) bedankt
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
HakanC
3rd Gear member

Van het kantelbare zitting ben ik 100% zeker en lende steun 99% ;)
Plaats reactie

Terug naar “V40”