Sinds maandag ben ik de trotse berijder van een V40 Summum in inscription crystal white pearl (hele mond vol...). Ben er enorm blij mee en dankzij het topic 'Tips en trics' al heel wat wijzer over de auto.
Hij rijdt heerlijk, lekker soepel, degelijk, strak op de weg en ik ik ben er heel blij mee.
De foto's:
En hier staan de nieuwe en oude nog even naast elkaar:
v40 d2 summum | inscription crystal white | vasa leder charcoal in charcoal/blond interieur | business pack pro | premium sound | extra getint glas achter | foto's |
Je ziet het vooral als de zon er op staat, dan schittert 'ie je tegemoet
v40 d2 summum | inscription crystal white | vasa leder charcoal in charcoal/blond interieur | business pack pro | premium sound | extra getint glas achter | foto's |
2022: Volvo XC40 Pure Electric SM Plus Fjord Blue 20" MY Early 2023
2019: Mercedes-Benz A180d Business Solution AMG Limousine
2016: Renault Talisman 1.6 dCi 130pk Intense Limousine.
2013: Volvo V40 D2 R-Design MY14
2010: Volvo V50 D2 Sport MY11
2007: Honda Civic 2.2 cdti Executive
Die kleur had ik graag gewild! Helaas idd niet leverbaar voor R-design (wie verzint t...)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder Wil je meer met je SCT? kijk hier
Haha, ja die achtergrond vond ik wel grappig. Ik kwam er toevallig langs onderweg naar PDAplus in Naarden. Daar heb ik zo'n Kuda console gehaald voor de mobiele telefoon (http://www.pdaplus.nl/nl/volvo-v40-10-2 ... 88440.html).
Ik zal nog wel een foto plaatsen als die inclusief houder is geïnstalleerd op het dasboard.
Dank allemaal. Het is zeker een sjieke kleur, maar de achterkant is nu al vies...