deze achterkant maken?

Ik heb het dan over de dubbele zichtbare uitlaat ipv de enkele onzichtbare uitlaat (niet over nr-plaat kleur en motorembleem )
Net mijn kleur en precies zoals ik het wil. Dubbele zichtbare uitlaten en een trekhaak want die mis ik ook nog.mwattel schreef:Zo ...
Ik zie dat je Gentenaar bent. Ga eens horen bij Skytune in Maldegem, die kerel levert TOP werk en gebruikt enkel kwaliteitsmateriaal. Het enige wat je best zelf koopt is de OEM Volvo-diffuser met de uitsparingen die er reeds zijn voor de uitlaten (al kan je altijd eens horen of hij wat met je huidige diffuser kan doen). Verder ben ik persoonlijk geen van van het hoekige (ok het is eerder ovaal maar toch) design van de uitlaten, liever gewoon rond of zeer lichtjes ovaal, maar goed dat is persoonlijke smaak uiteraard.Wim J schreef:Net mijn kleur en precies zoals ik het wil. Dubbele zichtbare uitlaten en een trekhaak want die mis ik ook nog.mwattel schreef:Zo ...
Dient de einddemper vervangen te worden, of maakt men vanaf de bestaande een vertakking en een extra pijp naar de uitlaat aan passagierskant?
Je hebt ook de laatste paar treinen gemist zie ik. Althans hier in België toch kan je gewoon een S60 Drive (1.6 diesel) met R-design pakket bestellen = 2 uitlaten achteraan.Thom schreef:Een D3 FWD met dubbele pijpen... Als Volvo dat zelf aanbied, wordt er helemaal geen D5 meer verkocht straks
Het gaat hem net om een D5 met enkele pijp,... (185pk MY 2008) En daar had ik graag een dubbele pijp gezien daar ik de recentere modellen met dubbele uitlaat visueel mooier vind.Thom schreef:Een D3 FWD met dubbele pijpen... Als Volvo dat zelf aanbied, wordt er helemaal geen D5 meer verkocht straks
Hier niet. Ik ben toch niet negatief verder? Als je die dubbele pijpen mooier vind, en je wilt er extra voor betalen, ik vind t prima hoor. Een volgende stap is een D5 AWD typeplaatje er op, dat juich ik minder toe. Dan glijdt dit ingetogen Zweedse merk af naar oudere, gebruikte sjonniewagens uit Duitsland met niet kloppende typeplaatjes, maar daar is hier geenszins sprake van.e hebt ook de laatste paar treinen gemist zie ik. Althans hier in België toch kan je gewoon een S60 Drive (1.6 diesel) met R-design pakket bestellen = 2 uitlaten achteraan.
Waar heb je dit laten doen? Ziet er namelijk goed uit en ben ik ook in geïnteresseerd voor mijn V70.mwattel schreef:Zo ...
Door de dealer dan zal het wel een duur grapje zijn geweest..mwattel schreef:is gewoon door de dealer gedaan