Ik ben op zoek naar een duidelijke beschrijving hoe de standaardgrille te verwisselen met een blokjesgrill. Het liefst met fotoos. Ben zelf niet bijzonder handig (understatement).
Is voor een V70 uit 2002.
Dat is geen enkel probleem. Zo heb ik het zelf ook gedaan.bernhard2 schreef:duidelijk filmpje. maar je moet volgens mij niet te bang zijn om het gedeelte om de grille zo ver naar voren te trekken...
zoekmachine hier op het forum is inderdaad vrij vervelend
Ja heb er 1 2e hands gekocht. Komt deze week binnen. Is een blokjesgrille met diagonaalw.stif schreef:Ik vind dat hij nogal pittig aan die bumper zit te scheuren, de lak kan d'r wel van scheuren.
De keuze voor de grill op de video vind ik niet mooi, een volvo heeft een diagonaal nodig in de grill.
Heb je al een blokjes grill, en waarvandaan, sloop of nieuw, of natuurlijk bij de autoshop.
Die wou ik er maar niet bijzettenOceanracer schreef:Hij zal toch niet bij ACTu....? Neeee.....
Bang voor een dreigmail?sbv schreef:Die wou ik er maar niet bijzettenOceanracer schreef:Hij zal toch niet bij ACTu....? Neeee.....
Laat ik het voorzichtig stellen: Er zijn hier niet veel forumleden die tevreden zijn over de producten die door genoemde firma worden geleverd...Siemen72 schreef:Dit begrijp ik niet?