iOS 5 zorgt voor problemen **UPDATE**
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
En wat zijn de verbeterngen ervan ?
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- arnoud
- 8th Gear member
Je kunt nu het Sensus scherm omlaag klappen en de ruimte er achter als magnetron gebruiken 

XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Blackcurrant, staat in het software updates topic in het S60/V60 gedeelte.
Je meent hetarnoud schreef:Je kunt nu het Sensus scherm omlaag klappen en de ruimte er achter als magnetron gebruiken

-
- 1st Gear member
Sinds 2 dagen geen verbinding meer mogelijk tussen iphone (5.1) en Sensus.(software V09F5)
Ik alles geprobeerd en dealer alles geprobeerd.
Dealer; geen oplossing mogelijk, bekend probleem met Iphone vs Sensus.
Vreemde is dat het 2 weken goed heeft gefunctioneerd, tot gisteren.
Verder geen instellingen oid gewijzigd.
Sta je dan met je dure Volvo
Ik alles geprobeerd en dealer alles geprobeerd.
Dealer; geen oplossing mogelijk, bekend probleem met Iphone vs Sensus.
Vreemde is dat het 2 weken goed heeft gefunctioneerd, tot gisteren.
Verder geen instellingen oid gewijzigd.
Sta je dan met je dure Volvo
- tvc15
- 3rd Gear member
Verbindt hij helemaal niet meer en kan je ook niet handsfree bellen?
Probeer in dat geval je iPhone eens te resetten voordat je met Sensus probeert te pairen: HOME-knop en POWER-knop tegelijk indrukken en (lang) ingedrukt houden tot het opstartscherm verschijnt (zwart scherm met wit Apple Logo).
Verbinden via Bluetooth is normaal gesproken geen probleem, alleen het afspelen van muziek via de iPod-functie vanwege het ongewenst overschakelen op Bluetooth streaming.
Probeer in dat geval je iPhone eens te resetten voordat je met Sensus probeert te pairen: HOME-knop en POWER-knop tegelijk indrukken en (lang) ingedrukt houden tot het opstartscherm verschijnt (zwart scherm met wit Apple Logo).
Verbinden via Bluetooth is normaal gesproken geen probleem, alleen het afspelen van muziek via de iPod-functie vanwege het ongewenst overschakelen op Bluetooth streaming.
- tvc15
- 3rd Gear member
Graag gedaan, jammer dat het de auto was die je rigoreus moest resetten in plaats van je iPhone.
Goed om te weten dat dat de oplossing is mochten die verbindingsproblemen optreden. Als de dealer de nieuwste Sensus software (V0BC2) voor je geïnstalleerd had dan had hij daarmee het Sensus-systeem ook een harde reset gegeven en waren je problemen ook opgelost. Geen adequate reactie van je dealer dus toen je je probleem meldde.
Goed om te weten dat dat de oplossing is mochten die verbindingsproblemen optreden. Als de dealer de nieuwste Sensus software (V0BC2) voor je geïnstalleerd had dan had hij daarmee het Sensus-systeem ook een harde reset gegeven en waren je problemen ook opgelost. Geen adequate reactie van je dealer dus toen je je probleem meldde.
-
- Starter
Hallo Forummers,
Ik ben nieuw hier omdat ik vorige week mijn V60 T3 R-design silver electric inscription heb opgehaald bij de dealer.
Ik heb een iPhone 4S (ios 5.1) en het lijkt allemaal goed te werken. Echter meestal heb ik de on board radio aan staan terwijl de iPhone bluetooth is gekoppeld om te kunnen bellen.
Omdat ik deze ook gebruik als flitsmelder of als secundaire navi (Navigon) zou het fijn zijn dat ik de geluiden (flitsmeldingen, gesproken navi, etc.) gewoon via de iPhone speaker zou kunnen horen. Op dit moment vallen alle geluiden weg als de iPhone via bluetooth is gekoppeld en ik naar de Volvo radio luister.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Hebben jullie tevens een mooie oplossing om de iPhone zichtbaar op het dashboard te monteren, zodat je flitsmeldingen ook kunt zien en deze geladen wordt? Hoe hebben jullie dat opgelost?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gr. Peter
Ik ben nieuw hier omdat ik vorige week mijn V60 T3 R-design silver electric inscription heb opgehaald bij de dealer.
Ik heb een iPhone 4S (ios 5.1) en het lijkt allemaal goed te werken. Echter meestal heb ik de on board radio aan staan terwijl de iPhone bluetooth is gekoppeld om te kunnen bellen.
Omdat ik deze ook gebruik als flitsmelder of als secundaire navi (Navigon) zou het fijn zijn dat ik de geluiden (flitsmeldingen, gesproken navi, etc.) gewoon via de iPhone speaker zou kunnen horen. Op dit moment vallen alle geluiden weg als de iPhone via bluetooth is gekoppeld en ik naar de Volvo radio luister.
Hebben jullie tevens een mooie oplossing om de iPhone zichtbaar op het dashboard te monteren, zodat je flitsmeldingen ook kunt zien en deze geladen wordt? Hoe hebben jullie dat opgelost?
Gr. Peter
-
- 6th Gear member
Kijk eens op de website van Brodit. Die hebben nette oplossingen voor Volvo en iPhone. Wellicht ook voor de S/V60.P-Jay schreef:
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
-
- 1st Gear member
kink even naar mini oplossing, ergens onder in dit draadjeP-Jay schreef:Hallo Forummers,
Gr. Peter
http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50464
-
- 1st Gear member
Ik heb het problem ook dat na een minuut muziek afspelen via USB, de iPhone spontaan overschakeld op Bluetooth.
Ik heb dit opgelost door op mijn (gejaklbreakte) iPhone de cydia App BT services te installeren.
In deze app kun je dan de A2DP uitschakelen. dit is de service die muziek via Bluetooth stuurt.
Het mooie is date handgreep en andere zaken van het Bluetooth gebeuren gewoon blijft werken.
Ik weet dat deze oplossing niet voor iedereen weggelegd is, omdat de iPhone gejailbreakt moet zijn.
Morgen gaat mijn V60 naar Svala voor een Sensus update, dus ik hou jullie updatet of dit een echte oplossing is.
Ik heb dit opgelost door op mijn (gejaklbreakte) iPhone de cydia App BT services te installeren.
In deze app kun je dan de A2DP uitschakelen. dit is de service die muziek via Bluetooth stuurt.
Het mooie is date handgreep en andere zaken van het Bluetooth gebeuren gewoon blijft werken.
Ik weet dat deze oplossing niet voor iedereen weggelegd is, omdat de iPhone gejailbreakt moet zijn.
Morgen gaat mijn V60 naar Svala voor een Sensus update, dus ik hou jullie updatet of dit een echte oplossing is.