ECC van slag
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Kijk dat lijkt me in dit geval de makkelijkste oplossing. Je kan nu nog wel uren er in stoppen om te zoeken maar voor 25 euro is het ook zo even geprobeerd...
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 01.11.2005 - 17:01
Nou, dat denk ik niet. Het is nog wel even werk voordat je de ECC-unit er uit hebt. Bovendien heb je kans dat het fragiele plastic met houtstructuur breekt en daar heb je niet zo maar een vervanger voor.arjan_de_jong schreef:Kijk dat lijkt me in dit geval de makkelijkste oplossing.
De makkelijkste oplossing is om het dashboard kastje met de schopplaat weg te halen. 5 minuten werk. De motor die de luchtmengklep aanstuurt is dan direct bereikbaar. Het hefboompje kan je er zo afklikken en de klep met de hand open zetten. Als het dan wel warm wordt dan is de motor defect of de ECC-unit. Met een multimeter kan je snel bepalen welke van de twee de oorzaak is. In 30 minuten weet je alles.
Piet
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Beste Piet,
Dank je voor je antwoordt, de auto staat bij de dealer, en het halve dashboard ligt uit elkaar.
de motor die de luchtmengklep aanstuurt reageert niet bij een kleine verandering van temperatuur, maar wel bij de vraag naar volledig warm of koud, en reageert ook anders als je de aanjager van automatisch afhaalt.
dus we verwachten (hopen) dat het aan de aansturing van de luchtmengklepmotor (3 x de woordwaarde) ligt, en dat is dus aan de ECC unit, en de dealer weet dat je die niet via de voorkant eruit kan trekken.
we gaan zodra de aangekochte ECC unit er is even alleen met de stekkers aan de gang, om die even om te zetten, en dan maar kijken of er enig verschil is, als dit niet zo is kunnen we de oude ECC laten zitten en ben ik 25 euro armer, en heb ik een reserve unit liggen op de plank en anders moet hij even worden over gezet.
Dank je voor je antwoordt, de auto staat bij de dealer, en het halve dashboard ligt uit elkaar.
de motor die de luchtmengklep aanstuurt reageert niet bij een kleine verandering van temperatuur, maar wel bij de vraag naar volledig warm of koud, en reageert ook anders als je de aanjager van automatisch afhaalt.
dus we verwachten (hopen) dat het aan de aansturing van de luchtmengklepmotor (3 x de woordwaarde) ligt, en dat is dus aan de ECC unit, en de dealer weet dat je die niet via de voorkant eruit kan trekken.
we gaan zodra de aangekochte ECC unit er is even alleen met de stekkers aan de gang, om die even om te zetten, en dan maar kijken of er enig verschil is, als dit niet zo is kunnen we de oude ECC laten zitten en ben ik 25 euro armer, en heb ik een reserve unit liggen op de plank en anders moet hij even worden over gezet.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Mayday , Mayday,
Vanmorgen de aangekochte ECC even uitgeprobeert dmv de stekkers over te zetten en alles werkte naar behoren.
Alles omgebouwd en nou geeft hij weer veel te veel koude lucht af.
Wat te doen ????????????????
Vanmorgen de aangekochte ECC even uitgeprobeert dmv de stekkers over te zetten en alles werkte naar behoren.
Alles omgebouwd en nou geeft hij weer veel te veel koude lucht af.
Wat te doen ????????????????
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Henk jan,
die zijn allemaal vervangen 2 onder het dashboard en die in het plafond, en ook vanmorgen bij het los eraan hangen van de ingekochte ECC werkte alles perfect, met een temperatuurmeter erbij en een graadje minder werd ook een graadje minder en een graadje meer werd gelijk geconstateerd door de temperatuur meter.
ik snap er geen reet meer van.
die zijn allemaal vervangen 2 onder het dashboard en die in het plafond, en ook vanmorgen bij het los eraan hangen van de ingekochte ECC werkte alles perfect, met een temperatuurmeter erbij en een graadje minder werd ook een graadje minder en een graadje meer werd gelijk geconstateerd door de temperatuur meter.
ik snap er geen reet meer van.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Henkjan0
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
- Locatie: Rheden Gld.
Jan ik snap dat je er moedeloos van wordt.
Als ik dergelijke problemen ondervind dan wacht ik altijd rustig af tot ik een nieuwe ingeving krijg (meestal is dat tijdens een avondje flink innemen) en dan ga ik er weer mee verder. Bij een garage kom ik nooit meer en een dealer rijd ik met een grote boog omheen...vooral met dit soort vage storingen loop je de kans om een gepeperde rekening te ontvangen :? .
Ik blijf over je probleem meedenken...
Als ik dergelijke problemen ondervind dan wacht ik altijd rustig af tot ik een nieuwe ingeving krijg (meestal is dat tijdens een avondje flink innemen) en dan ga ik er weer mee verder. Bij een garage kom ik nooit meer en een dealer rijd ik met een grote boog omheen...vooral met dit soort vage storingen loop je de kans om een gepeperde rekening te ontvangen :? .
Ik blijf over je probleem meedenken...
Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Kan er iets in de ECC doorbranden zodat de temperatuur te koud blijft.
het is namelijk nogal krap achter het radio gedeelte waar ook nog een blok zit van mijn parrot, dus misschien word er iets klem gedrukt of zoek ik het te ver nou.
het is namelijk nogal krap achter het radio gedeelte waar ook nog een blok zit van mijn parrot, dus misschien word er iets klem gedrukt of zoek ik het te ver nou.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Henkjan0
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
- Locatie: Rheden Gld.
Dat lijkt me sterk, maar misschien kun je de nieuwe unit weer wat naar buiten duwen en dan kijken wat hij doet?
Het is wel een long shot, maar je weet maar nooit ...
Het is wel een long shot, maar je weet maar nooit ...
Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
misschien een kabel breuk. Dat is altijd moeilijk zoeken. En een behoorlijke K#T klus.
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- Henkjan0
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
- Locatie: Rheden Gld.
De nieuwe unit deed het even goed en na inbouwen kwam dezelfde storing terug?
Dan moet je wel ergens een (lichte) kortsluiting hebben in de bedrading naar de unit toe...
geen fijn probleem :?.
Dan moet je wel ergens een (lichte) kortsluiting hebben in de bedrading naar de unit toe...
geen fijn probleem :?.
Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 01.11.2005 - 17:01
Kom kom, niet zo somber. In combinatie met het bericht van Jan van 12 april is het nu wel duidelijk dat het de mixklep is die niet goed werkt. Dit kan veroorzaakt worden door (a) slecht contact in de paar draadjes van de ECC unit naar de motor van de mengklep of (b) de motor zelf is defect of (c) het mechanisme loopt van de mengklep te stroef. Het onderscheid tussen (a) enerzijds en (b) en (c) anderzijds kun je eenvoudig maken door de spanning te meten op de connector van de motor bij verschillende temperatuurinstellingen. Zoals gezegd, 5 minuten om het dashboardkastje te verwijderen en 10 minuten om met een multimeter de spanning te meten.
Of je wordt nog snel lid van de V700 vereniging, kan je volgende week zaterdag naar de sleuteldag bij Carlo Schmidt en krijg je gratis hulp van de monteurs of aanwezige leden.
Of je wordt nog snel lid van de V700 vereniging, kan je volgende week zaterdag naar de sleuteldag bij Carlo Schmidt en krijg je gratis hulp van de monteurs of aanwezige leden.
- whitehorsekart
- 5th Gear member
- Berichten: 1654
- Lid geworden op: 30.12.2005 - 21:31
- Locatie: Champagne-Ardennes, departement Marne 51530
Dat laatste kan ik je van harte aanbevelen, sinds ik lid ben van die club, ken ik mijn 940 heel wat beter, en hulp zat!! En de 780 krijg ik ook al aardig onder de knie!
1967-122S Combi B18D....1972-144deLuxe B20A overdrive LPG....1988 244DL .....1986-780 Bertone B280E....1987-780 Bertone B280E....1997-940 2,3 LPT Estate Sports Edition.....MY 2016-XC60 AWD D4 XENIUM......................en een 1986 Land Rover Series III 110
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Ik ben zaterdagmiddag even naar de garage gereden en heb de auto gestart.
de auto stond gewoon binnen, dus alles was op een redelijke temperatuur.
als ik de graad meter een tandje omhoog draaide voelde ik ook dat de afgegeven temperatuur hoger werd, en met een tandje omlaag dat het wat kouder werd. ik vond dus dat alles redelijk werkte, maar volgens de receprionist had de monteur in de ochtend nog de auto wven helemaal warm gedraaid en was de afgegeven temperatuur veel te koud.
ik heb de auto maat laten staan tot na het weekend , maar snappen doe ik het echt niet meer.
maadag maar weer verder.
maandag moet ik eerst zelf gedotterd worden, dus ik heb even een andere prioriteit .
de auto stond gewoon binnen, dus alles was op een redelijke temperatuur.
als ik de graad meter een tandje omhoog draaide voelde ik ook dat de afgegeven temperatuur hoger werd, en met een tandje omlaag dat het wat kouder werd. ik vond dus dat alles redelijk werkte, maar volgens de receprionist had de monteur in de ochtend nog de auto wven helemaal warm gedraaid en was de afgegeven temperatuur veel te koud.
ik heb de auto maat laten staan tot na het weekend , maar snappen doe ik het echt niet meer.
maadag maar weer verder.
maandag moet ik eerst zelf gedotterd worden, dus ik heb even een andere prioriteit .
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Succes in het ziekenhuis! Ik ben wel benieuwd naar de volvo maar dat komt later
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Thanks !!arjan_de_jong schreef:Succes in het ziekenhuis! Ik ben wel benieuwd naar de volvo maar dat komt later
Dinsdag een upsate !
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- whitehorsekart
- 5th Gear member
- Berichten: 1654
- Lid geworden op: 30.12.2005 - 21:31
- Locatie: Champagne-Ardennes, departement Marne 51530
Succes gewenst uit het Twentse!
1967-122S Combi B18D....1972-144deLuxe B20A overdrive LPG....1988 244DL .....1986-780 Bertone B280E....1987-780 Bertone B280E....1997-940 2,3 LPT Estate Sports Edition.....MY 2016-XC60 AWD D4 XENIUM......................en een 1986 Land Rover Series III 110
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Dank je Whitehorsekart.
ben vanmorgen ontslagen uit het ziekenhuis met 2 stents erbij.
ik voel me weer 18 jaar.
ik heb gelik de volvo opgehaald en ik kan niet anders zeggen dat de ECC goed werkt.
ik weet het nog niet helemaal want de airco heeft niet echt hoeven te werken, maar de temperatuur doet het zoals hij het moet doen.
dus het zal inderdaad aan de ECC gelegen hebben.
nu nog even afwachten wat de dealer rekent voor het zoekwerk.
want de oplossing hebben wij van het forum aangedragen natuurlijk, mijn dank daarvoor aan iedereen met een oplossing of in ieder geval een idee wat het zou kunnen zijn.
ook Schmidt uit Gemert zette me op het spoor van de ECC omdat deze zoals zei zeggen de aansturing verzorgt en dat was helemaal van slag.
ook hun bedankt natuurlijk.
ben vanmorgen ontslagen uit het ziekenhuis met 2 stents erbij.
ik voel me weer 18 jaar.
ik heb gelik de volvo opgehaald en ik kan niet anders zeggen dat de ECC goed werkt.
ik weet het nog niet helemaal want de airco heeft niet echt hoeven te werken, maar de temperatuur doet het zoals hij het moet doen.
dus het zal inderdaad aan de ECC gelegen hebben.
nu nog even afwachten wat de dealer rekent voor het zoekwerk.
want de oplossing hebben wij van het forum aangedragen natuurlijk, mijn dank daarvoor aan iedereen met een oplossing of in ieder geval een idee wat het zou kunnen zijn.
ook Schmidt uit Gemert zette me op het spoor van de ECC omdat deze zoals zei zeggen de aansturing verzorgt en dat was helemaal van slag.
ook hun bedankt natuurlijk.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Kijk aan! Dat is goed nieuws. Mooi ook dat je zelf weer fris en fruitig voelt.
Werkt toch wel mooi zon forum. Nu nog hopen dat ze een beetje een nette rekening maken.
Werkt toch wel mooi zon forum. Nu nog hopen dat ze een beetje een nette rekening maken.
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- Henkjan0
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
- Locatie: Rheden Gld.
Ik sluit me hier helemaal bij aanarjan_de_jong schreef:Kijk aan! Dat is goed nieuws. Mooi ook dat je zelf weer fris en fruitig voelt.
Werkt toch wel mooi zon forum. Nu nog hopen dat ze een beetje een nette rekening maken.

Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!