Als de platen niet als gestolen aangegeven zijn lijkt mij de grond voor aanhouding niet aanwezig. Ennuh alleen een Volvo-kenner ziet wat er gedaan is, me dunkt dat lang niet elke agent tot die categorie behoort....
Zitten de knipperlichten in de zijschermen er nou ook niet meer?
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
Kloten!!! Echt balen voor zo'n mooie auto. Ik durf mijn auto nooit op straat te parkeren, ook niet bij een supermarkt tussen 2 auto's in. Heb al een keer voor mijn eigen ogen gezien dat een kind de deur open gooit tegen mijn auto aan, ik stond met mond vol tanden, ik wist niet wat ik moest denken.. Uiteraard meteen kijken of er krassen waren, gelukkig van niet..
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT: Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO Volvo S40 2001 Polo G40 Genesis
Zo de schade is gemaakt .
Ze hebben de hele zijkant gespoten dus geen kleur verschil te zien .
En de velg is ook weer als nieuw.
En nu maar hopen dat het zo blijft( schadevrij) !!!!!! :occasion5:
Ik had afgelopen weekend iets soortgelijks (...ook zonder briefje ) op 1300 euro getaxeerd, kan pas op 7 mei bij schadehersteller terecht. Heb ook even een claim bij WBF overwogen, maar 't voelde niet goed om een getuige 'te nemen' die niet zeker was van staat voor het parkeren.
Volvo V40 T4 Polestar SUMMUM (MY13) Volvo V50 2.0 SPORT Professional Line (MY10)
Volvo C30 1.8 SPORT Professional Line (MY10)