Behalve voor de C30 D2 kopers natuurlijk..

Maar ja, het zij zo.
Klopt maar als je zelf de auto zou kunnen verkopen voor de inruilprijs of meer zoals ik dat zelf gedaan heb dan heb en dan een aantal procenten korting krijgt heb je natuurlijk wel een leuk prijsvoordeel.bart simpson schreef:dor de nettoprijsstelling zal die korting zomaar tegenvallen, de catalogusprijs valt daardoor weer (erg) mee.
Ik weet dat Bmw ook mer een dergelijk soort prijssetlling werkt maar zijn er meer merken die dit doen?bart simpson schreef:dor de nettoprijsstelling zal die korting zomaar tegenvallen, de catalogusprijs valt daardoor weer (erg) mee.
VW werkt in ieder geval niet met een netto prijs want ik heb bijna 11% korting gehad op mijn Golf.bart simpson schreef:@ Autogek, o.a. VW, Skoda en Audi, er zit m.i. ook een stuk onredelijkheid in het hebben van bijtelling over de winstmarge van de dealer
Ook op de huidige Gtd edition kreeg ik zonder probleem nog 8%bart simpson schreef:Alle Golf actiemodellen van dit moment zijn netto geprijsd, krijg je al 11% betaalde je in principe al teveel voor die Golf
Je hebt gelijk. Sorry.MichelR schreef:En ondertussen gaat mijn topic helemaal off-topic..
Dus weer even terug on topic.
A.s. zaterdag als het goed is de bestelling plaatsen.
En dan het wachten tot eind Augustus.. Maar wordt het wachten waard.