Ik heb nu een Underbodylanche, dus die wil ik dan best mee nemen I.C.M mijn hogedruk

Nee... :shock: eenmaal iets te maken gehad met underbodylancheLaguna-S60 schreef:Wasstraat ::roll:![]()
Ik heb nu een Underbodylanche, dus die wil ik dan best mee nemen I.C.M mijn hogedruk
Volgens mij een underbodylanche die niet voor de auto is bedoeld of wel!?diesel01 schreef:Nee... :shock: eenmaal iets te maken gehad met underbodylancheLaguna-S60 schreef:Wasstraat ::roll:![]()
=; en dat doen we dus niet weer no f.cking way
Oehh, klinkt als leedvermaakdiesel01 schreef:Nee... :shock: eenmaal iets te maken gehad met underbodylanche
=; en dat doen we dus niet weer no f.cking way
Leedvermaak was het zeker en LagunaS60 mag nooit weer raden... :fart:JeroenSpock schreef:Oehh, klinkt als leedvermaakdiesel01 schreef:Nee... :shock: eenmaal iets te maken gehad met underbodylanche
=; en dat doen we dus niet weer no f.cking wayVertel eens meer....
Je had er veel eerder bij moeten zijnV70/2.4D/2003 schreef:* SORRY STEVE *
Ik heb zo'n Kinzo ding uit de aanbieding van de bouwmarkt......maar dat is het eigenlijk (helemaal) net niet.
Ik droom van een gewone normale poetsmachine......zoals Steve ze verkoopt maar ja, ik ben getrouwd