Helder! Ja dan voegt Summum niets toe, tenzij je de 17" velgen op winterbanden laat afleveren.Mir schreef:Wil je het echt weten Summum?...Omdat ik geen leer wil
Het staaltje bij de dealer gaf aan dat het van het gekorrelde leer zou zijn, niet het strakke gladde leer. Die korrel vind ik niet mooi. + ik ben een ex-windsurfer, dus dat T-Tec doet wat met me
Ook zijn de Freja velgen alleen als optie te verkrijgen, dus dat kost 1490 hoe dan ook. Dan heb je dus de 17" segomo velgen twv 700 voor niets.
Mir schreef:Bij Xenon, is het dan niet zo dat het contrast tussen lichte en donkere delen enorm groot wordt? Zodat je dus donkere delen minder goed meer ziet? Of valt dat mee?
Ik ben zeer content met xenon. Zoals met veel opties zul je het niet missen totdat je het eenmaal gewend bent...
Maar bij de nieuwe modellen (XC60/V60/S60/V40) is er nog een andere reden om voor Xenon te kiezen als het budget het toelaat: de combinatie met de led-dagrijverlichting! Persoonlijk vind ik het grote kleurverschil tussen de witte ledjes en gewone halogeenverlichting geen porem. Nu jij wel de ledstrips in de voorbumper bestelt, zou ik ook maar xenon nemen.