Welke verderBlackcurrantV70 schreef:Verder een super auto !

Welke verderBlackcurrantV70 schreef:Verder een super auto !
Idd, alles wat hier voorbij komt heb ik geen last van gehad. Valt allemaal erg mee.Richard schreef:Nou jongens, het moet ook nog leuk zijn om een v70 te kopen hoor.
Ik heb de auto gekocht met 115.000km en staat nu op 230.000km en hebOceanracer schreef:Ik heb nagenoeg alle bovengenoemde problemen wél gehad, maar tóch ben ik blij met mijn V70.
Had jij ook niet iets met die bedrading van je achterklep? Op kwam dat door de schade?bartv70 schreef:Ik heb de auto gekocht met 115.000km en staat nu op 230.000km en hebOceanracer schreef:Ik heb nagenoeg alle bovengenoemde problemen wél gehad, maar tóch ben ik blij met mijn V70.
in die 5 jaar GEEN enkel probleem gehad.
Het, de mijne, is een comfortabele en zeer betrouwbare auto die in vergelijk met Oceanracer's z'n V70 dus een totaal ander beeld geeft.
Een stuk geluk moet je deel zijn.
Zorg voor een goede keuring en een sluitende onderhoudshistorie en je hebt een beter beeld van de auto.
Was inderdaad tijdens schadeherstel gebeurt.Oceanracer schreef:Had jij ook niet iets met die bedrading van je achterklep? Op kwam dat door de schade?bartv70 schreef:Ik heb de auto gekocht met 115.000km en staat nu op 230.000km en hebOceanracer schreef:Ik heb nagenoeg alle bovengenoemde problemen wél gehad, maar tóch ben ik blij met mijn V70.
in die 5 jaar GEEN enkel probleem gehad.
Het, de mijne, is een comfortabele en zeer betrouwbare auto die in vergelijk met Oceanracer's z'n V70 dus een totaal ander beeld geeft.
Een stuk geluk moet je deel zijn.
Zorg voor een goede keuring en een sluitende onderhoudshistorie en je hebt een beter beeld van de auto.
Mag er ook iets zijn in 10 jaar tijd?Oceanracer schreef:Ik heb nagenoeg alle bovengenoemde problemen wél gehad, maar tóch ben ik blij met mijn V70.
Grappig is dat. Ik had met mijn D5 hetzelfde. Was ook 3 jaar toen ik hem kocht. En ook daar de eerste 2 jaar de meeste problemen. Daarna ging het best goed. Na 5 jaar in het bezit weer verkocht en er in die tijd 180.000 mee gereden. Nu nog steeds spijt van dat ik hem heb weg gedaan. trouwens.Oceanracer schreef:Er mag best íets zijn, maar bij mij is de lijst al erg lang. Als je een auto 7 jaar hebt en er ca 150.000 km mee hebt gereden, dan maakt je natuurlijk wel eens wat mee. Het meeste gezeur heb ik trouwens in de eerste jaren gehad. Juist de laatste jaren gaat het beter met de V70.
Hij was net 3 jaar oud toen ik hem kocht. Maar zelfs toen bladderde de lak al los langs de A-stijl. Had ik dat al genoemd, trouwens? Slot kapot toen de auto 4 jaar oud was, net als een defecte ETM. Stuurverstelling defect. Allemaal rond de 2 ton op de klok.
Maar vanaf MY05 lijkt hij wel beter in elkaar gezet. Alleen het verbruik is er in de loop der jaren alleen maar slechter op geworden.