Daar heb je een puntOceanracer schreef:Niks, want jij gaat toch niet naar Frankrijk.rsnhakan schreef:Wat moet ik met zo'n tester? Ik mag niet drinken!

Daar heb je een puntOceanracer schreef:Niks, want jij gaat toch niet naar Frankrijk.rsnhakan schreef:Wat moet ik met zo'n tester? Ik mag niet drinken!
Ik zou zeggen lees het verhaal nog eens....Franswa schreef:Ik lees hier toch wel een paar vooroordelen over mensen die je nog niet ontmoet hebt.
Dat van die borden is balen.V480-S60 schreef:De franse gendarme gaat het op dezelfde manier onderzoeken als de zwitserse. Ook daar is het al sinds jaar en dag verboden om de info op je navigatie te hebben.
Die blaastest is inderdaad ook een verplichting. En dus GEEN grap. Het is echter nog altijd niet duidelijk of die tester ook voor toeristen geldt!
Overigens wordt je al per 1 juli van vorig jaar (2011) niet meer gewaarschuwd voor radarcontroles op de Autoroute. De vooraankondigingsborden zijn allemaal verwijderd.
ben er een jaar of 10 op vakantie geweest en beschouwde het als een redelijk beschaafd land, tot ik er een keer met een kind met een afgerukte vinger stond en de dienstdoende arts was naar een feest in het dorp en kwam voor een niet fransman absolutement niet terug op ziijn post, had ze tot dat moment wat aanmatigend en veel te duur gevonden, vanaf dat moment ronduit arrogant (en veel te duur) heb andere plekken in Europa gevonden die me zeer aanstaan.Franswa schreef:Ik lees hier toch wel een paar vooroordelen over mensen die je nog niet ontmoet hebt.
+1Autogek schreef:Dat van die borden is balen.V480-S60 schreef:[...]
Overigens wordt je al per 1 juli van vorig jaar (2011) niet meer gewaarschuwd voor radarcontroles op de Autoroute. De vooraankondigingsborden zijn allemaal verwijderd.
Vond ik helemaal perfect.
En hoe is dat?V480-S60 schreef:De franse gendarme gaat het op dezelfde manier onderzoeken als de zwitserse.
Dat was het probleem. Ik had de cruisecontrol heel relaxed op 165diesel01 schreef:Ik heb er tegenwoordig een cruise controle voor werkt erg goed en best wel relaxt
Ik wel.bart simpson schreef:verder wel een leuke vakantie gehad?
Haha tis net alsof ik mijn broer hoor....Autogek schreef:Dat was het probleem. Ik had de cruisecontrol heel relaxed op 165diesel01 schreef:Ik heb er tegenwoordig een cruise controle voor werkt erg goed en best wel relaxt