diesel01 schreef:Blij dat ik over het led verhaal ben gegroeid, heb er overigens nooit aan meegedaan.
Ik heb gewoon lampen aan ga ook mee met het relaas van bart simpson.
Bestuurders met achteraf ledslierten is zonder te generaliseren altijd een bepaald slag.
Wat een onzin. Alsof jij of iemand die niks aan zijn auto doet maar alles lekker burgerlijk saai houdt beter is... burgerlijk is ook een bepaald slag.. houdt toch eens op met oordelen. iedereen vind gelukkig iets anders mooi, anders zou de wereld wel heel monotoon zijn.
Zolang het gaat om iets waar mede weggebruikers geen last van hebben dan moet je die mensen gewoon lekker laten doen wat zij mooi vinden, ZONDER gelijk te gaan roepen dat het een bepaald slag is, petjes volk etc etc.
Elke keer hetzelfde hier op het forum..
Ik vind ook bepaalde autos hier supersaai met die lelijke standaar volvo velgen met 195cm fietsbandjes eronder...maar dat hoef ik dan toch niet elke x te roepen of die mensen in te delen in een categorie, alleen om dat ik het niet mooi vind..schei uit.
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17