Dus wie weet morgen in de brievenbus.

Anders wordt het Dinsdag..
En zijn ook bezig met en V40 app met alle nieuws en info..
+5 zou ik zeggen

UPDATE
Zat dus niets in de brievenbus vandaag.. Wordt wachten tot dinsdag.
Ik denk wel dat dit al lang bepaald is, kan me moeilijk voorstellen dat dit nog moet gebeuren bij een auto die al in productie is.nossy schreef: Skibox? om het maximum aan dakgewicht te bepalen of handelingen van de auto te berekenen?
De auto op de foto is een test auto en afkomstig uit een voorserie. Is dus niet representatief voor de auto's die uiteindelijke verkocht zullen worden. Afhankelijk van wat er getest wordt, kan er van alles op, aan of in zitten.Volvoorgaan schreef:Deze auto is toch met de normale dakspoiler achter uitgevoerd? Zo ja, dan snap ik iets niet: staat T4 op de achterkant. Ligt er iets anders onder de motorkap of komt er alleen in Nederland een high performance (die "3-delige") dakspoiler bij de T4, D3 en D4?
Uiteindelijk is het toch een V50 D2 LE geworden. Weet zeker dat ik daar weer 3 jaar van ga genieten, net als dat ik zal genieten van de vele v40's die het straatbeeld gaan opfleuren!Volvoorgaan schreef:Ja, ik. Eenmaal in de auto was mijn ruimtebeleving van binnen vergelijkbaar met die van de V50. Wel achterin een wat minder makkelijke instap en zit je met je hoofd eerder tegen de deurstijl aan (opletten dus). Bagageruimte flink kleiner, maar voor dagelijks gebruik ruim voldoende. Zelf een dakkoffer, dus geen probleem voor tripjes/vakantie.VV50 schreef:Erg onverstandig is een understatement in deze. De keuze is wel duidelijk. ik was gewoon nieuwsgierig hoe het dash er anders zal gaan uitzien.« VV50 » :
De v40 is in de race om mijn huidige v50 op te volgen als leaser (naast de V50 D2 LE).
Wat ik mij eigenlijk afvraag is hoe het standaard dashboard er uit ziet.
Volgens mijn dealer is het 3 thema dash altijd een optie. Op alle foto's is dit dash wat altijd langskomt.
Iemand een idee?
Dachbord is een onderdeel van de introline en als je deze niet neemt
zou dat erg onverstandig zijn.
Zijn er trouwens nog V50 berijders die voor eenzelfde keuze staan (V50 of V40) en die de V40 in Beesd al gezien hebben.
Dat bagageruimte minder (praktisch) is begrijp ik. maar ik ben erg benieuwd naar de ruimtebeleving.
Als je nog een V50 zou willen moet je wel heeeel snel zijn nu...
Ik ga iig een V40 bestellen. Nog 2 keuzes maken: D2 of D3 en wit of zwarte bekleding. Vind Biarritz icm zwart interieur en alleen witte stoelen+deurpanelen wel erg mooi...