Wie kan mij vertellen of deze handig is in het gebruik, of dat ik hier beter met een grote boog omheen kan lopen?
Desondanks.... ik vind het een gammel geval... :xOceanracer schreef:De advertentie is nogal summier en de verkoper is kennelijk nogal onder de indruk van mijn lijstje met vragen, want ik heb nog geen antwoord.
Hij ziet er inderdaad zwaar (lomp/stevig/onhandig, zeg het maar) uit, maar dat is op zich niet zo erg. Inklapbaar is inderdaad wel handig, maar als ie op slot kan, zodat hij niet kan worden gestolen als we aan het fietsen zijn, vind ik het ook goed.
Fraai is hij ook niet, maar voor € 75,00 mag je natuurlijk ook niet te veel verwachten...
Deze kom ik bij mij in de buurt tegen:eddy c30 schreef:Ik ging liever even verder kijken op marktplaats voor een THULE drager kosten iets meer maar zijn wel goed.
Bij Volvo vragen ze daar momenteel € 299,00 voor. Voor die enkele keer dat ik eens fietsen mee wil, kan ik ze voor dat geld 5 jaar lang huren!BlackcurrantV70 schreef:uch, je gaat zo een mooie exclusive V70 OR toch niet bestraffen met zo een lelijke fietsendrager ?
Ik heb een Thule gekocht, de Volvo fietsendragers zijn ook Thule, maar van het vorige modeljaar dacht ik.
Op het eerste zicht is dat hetzelfde model als mijn ouders hebben voor achter de V70 te hangen. Zijn ze zeer tevreden mee! Trekhaakbevestiging kan op slot zodat ze niet met je fietsendrager gaan lopen terwijl jij gaan fietsen bent, en als je op je rit iets uit de koffer wil halen kantel je gewoon de boel naar achter.Oceanracer schreef:Deze kom ik bij mij in de buurt tegen:eddy c30 schreef:Ik ging liever even verder kijken op marktplaats voor een THULE drager kosten iets meer maar zijn wel goed.
Maar die kost € 150,00 wat dus het dubbele is van die hier boven. En of die nou ook twee keer zo goed is.... Ook die verkoper reageert in elk geval niet, dus dat hebben ze overeen.
Volgens mij was er een aanbieding bij Volvo... anderzijds, ik zou voor zoiets als twee fietsen op je trekhaak toch voor de beste en (dus) een nieuwe Thule drager kiezen. Zo'n ding gaat 100 jaar mee, en je moet er toch niet aan denken dat je fietsen over de snelweg liggen... met alle gevolgen van dien.Oceanracer schreef:Bij Volvo vragen ze daar momenteel € 299,00 voor. Voor die enkele keer dat ik eens fietsen mee wil, kan ik ze voor dat geld 5 jaar lang huren!BlackcurrantV70 schreef:uch, je gaat zo een mooie exclusive V70 OR toch niet bestraffen met zo een lelijke fietsendrager ?
Ik heb een Thule gekocht, de Volvo fietsendragers zijn ook Thule, maar van het vorige modeljaar dacht ik.