Lijkt toch wel erg op het model zoals dat in Detroit getoond werd:euerw schreef:die hebben we eerder gezien is een fotoshopje, de front klopt ook niet met de werkelijkheid....

Lijkt toch wel erg op het model zoals dat in Detroit getoond werd:euerw schreef:die hebben we eerder gezien is een fotoshopje, de front klopt ook niet met de werkelijkheid....
Neewilly12 schreef:Zijn deze leds te kopen bij Volvo of bij een andere fabrikant ?
weet niet wie jij vroeg maar heb jou via een pm alle info gegevenVolvo T56 schreef:isla,
Weet je al iets meer over de dagrijlichten voor XC 60 ??
aangezien 'T56" nooit een reactie geeft heb ik Willy een PM gezondeneuerw schreef:weet niet wie jij vroeg maar heb jou via een pm alle info gegevenVolvo T56 schreef:isla,
Dit is mij niet geheel duidelijk, graag uitleg.euerw schreef:aangezien 'T56" nooit een reactie geeft heb ik Willy een PM gezondeneuerw schreef:weet niet wie jij vroeg maar heb jou via een pm alle info gegevenVolvo T56 schreef:isla,
euerw schreef:op jou verzoek in het verleden e.e.a. doorgezet(P.M.) betreft die led`s, nooit meer wat vernomen.
excuses , ook niets mee gedaan.
was nieuwsgierig of het als nog gelukt , je gaf aan dat je wil hebben op de xc60s, ook geen reactie.
vroeg me af wie je bedoelde met ISLA.
dat is een nickname van een forum deelnemer die aangeeft dat zijn dealer heeft gezegd dat eind 2011 een led mistlamp zou komen
Willy nu via P.M. de zelfde info gezonden die jij ook van mij hebt gehad in het verleden
ps:voor de overige lezers: ik weet welke dealer die led`s verkoopt,maar ga er niet gratis reklame voor maken.
Ik wacht nog op de juiste info.......remmm schreef:Wat een vage info hierboven zeg.... raak helemaal de weg kwijt.... Heeft er nu iemand wel of geen ledjes in zijn xc60?
die heb je nu voor de 2e keer, graag gedaan trouwensVolvo T56 schreef:schijnbaar wel vandaar de foto's van 08 januari ...remmm schreef:Wat een vage info hierboven zeg.... raak helemaal de weg kwijt.... Heeft er nu iemand wel of geen ledjes in zijn xc60?
Ik wacht nog op de juiste info.......
Ja ontvangen damk je wel!euerw schreef:die heb je nu voor de 2e keer, graag gedaan trouwensVolvo T56 schreef:schijnbaar wel vandaar de foto's van 08 januari ...remmm schreef:Wat een vage info hierboven zeg.... raak helemaal de weg kwijt.... Heeft er nu iemand wel of geen ledjes in zijn xc60?
Ik wacht nog op de juiste info.......