Bluetooth probleem

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Blackjack77
Starter

Sinds 2 maanden in het bezit van een nieuwe v50. Hele fijne wagen, er is alleen een hardnekkig probleem met de Bluetooth.
Verbinding maken en bellen gaat perfect, alleen wordt de verbinding tussen carkit en telefoon telkens tijdens gesprekken verbroken (na ca 5-10 minuten) Dacht eerst dat het misschien aanbeden telefoon lag. Inmiddels al 4 telefoons geprobeerd (iphone4, e72, Nokia 3720, Blackberry 9300). Alle telefoons met de meest recente software. Overal het probleem het zelfde. Garage heeft de software van de carkit al 2 keer nagekeken. Dit bleek al de laatste versie te zijn....... Ik weet het niet meer.....

Hopelijk heeft iemand hier een goed idee.
FilibeirNR1
1st Gear member

Beste Blackjack,

Heb je al een oplossing voor je bluetoothprob intussen?

Ik heb zelf ook een probleem, met de V50 MY2010 en bluetooth. Mijn foon is HTC Desire HD met android. Verbinden lukt aanvankelijk maar dan krijg ik "bezig met synchroniseren" en dan gaat het mis. Ongeveer een halve minuut blijft hij syncen waarna ik dan het bericht krijg dat hij de verbinding kwijt is.

Het is wel zo dat er enorm veel contactgegevens in mijn HTC zitten, misschine is dit te veel? Kan dit afgezet worden of zo daar het probleem NIET kunnen liggen?

Graag hulp!
Grtz
Markh
2nd Gear member

Hallo, is dit probleem inmiddels opgelost? Anders kan je kiezen om het telefoon boek niet te syncen, als het dan wel werkt zit misschien daar het probleem?

Succes ermee,

Groeten Mark
Volvo v60 D6 | BJ 2015 early.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”