Graag roep ik jullie hulp in omdat ik er zelf niet meer uit kom...
Het betreft een Volvo V40 classic 2.0 benzine uit 1996.
Ik vermoed dat het iets met de massa te maken heeft alleen zijn het zo veel symptomen en komt het zo onregelmatig voor dat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoeken

Laat ik maar ergens beginnen (een echt begin is er niet).
Mijn autoradio laat soms een gezoem horen, dit gezoem wordt hoger wanneer de motor meer toeren maakt. Daarnaast brandt het lampje op het dashboard dat aangeeft dat 1 van de remlichten defect is. Wanneer ik dan op het rempedaal druk gaat dit lampje soms uit, en soms ook niet. Wanneer het uit gaat blijft het meestal uit, echter niet altijd. Dan begint het na een paar minuten weer te branden. Met de remlichten is dan niets aan de hand.
Ook de centrale vergrendeling met afstandsbediening heeft kuren. Meestal werkt deze prima. De deuren openen is nooit een probleem. Wanneer ik de auto wil afsluiten werkt deze soms niet. Hoor dan wel een klik maar de deuren vergrendelen niet. Wanneer ik dan weer in de auto stap moet ik eerst het contact aanzetten voordat ik het opnieuw kan proberen. Wat mij daarbij opvalt is dat dan som de klok op het dashboard geen tijd meer aangeeft (het scherm is helemaal leeg) en dat alle instellingen van de radio weer op default staan. Wanneer ik dan het contact aanzet gebeurt er even helemaal niets en na een seconde of 20 springt het contact opeens aan....
Ook openen niet altijd alle deuren, soms alleen maar de bestuurders kant.
Hopelijk is mijn complexe probleem zo een beetje duidelijk en hopelijk kan iemand mij helpen!
Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten Infinitus.